|
کدخبر: 312885

نهضت ملی مسکن / مسکن / دولت

تسهیلات ودیعه مسکن برای این استان / ۶۵۰ خانواده بهره‌مند شدند

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قزوین گفت: ۶۵۰ خانواده نیازمند این استان طی سال جاری ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن از این نهاد دریافت کردند.

اقتصاد تسهیلات ودیعه مسکن برای این استان / ۶۵۰ خانواده بهره‌مند شدند

در روز دوشنبه، ناصر ظاهری اظهار کرد که تسهیلات پرداختی مسکن به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود، تا خانواده‌های نیازمند و اجاره‌نشینان در شهر بتوانند بخشی از هزینه‌های زندگی خود را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از اجاره نشینان و مستاجران نیازمند همواره در اولویت کار این نهاد حمایتی قرار داشته است، افزود: در بحث اجاره مسکن نیز در حال حاضر چهار هزار و ۳۰۶ خانواده محروم و نیازمند استان از کمک هزینه های اجاره مسکن از سوی کمیته امداد برخوردار شده اند.

ظاهری به کمک های مالی در راستای تعمیر مسکن افراد نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: منازل برخی از خانواده‌های نیازمند در شهر و روستا نیاز به تعمیرات اساسی داشت که طی در سال جاری نیز ۳۵۰ میلیارد ریال از محل کمک های مردمی به نیازمندان پرداخت شده است.

به گفته این مسوول، برنامه های کمیته امداد در حوزه مسکن تنها مربوط به ساخت و ساز منازل مسکونی نبوده و این نهاد حمایتی همواره تلاش دارد تا در حوزه اجاره نشینی و مسایل مربوط به حوزه مسکن نیازمندان نیز پیشگام باشد.

ظاهری خاطرنشان کرد: طی سال جاری ۲۶۰ واحد مسکونی احداث و به خانواده‌های نیازمند روستایی تحویل داده شد و برنامه داریم تا پایان سال جاری نیز عملیات ساخت ۲۵۰ واحد را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد قزوین یادآور شد: در طرح نهضت ملی مسکن نیز یک هزار و ۳۶۸ خانواده دارای شرایط ثبت نام کرده اند که در همین رابطه این نهاد یک میلیارد ریال به هر خانواده نیازمند به صورت کمک بلاعوض پرداخت می کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها