|
کدخبر: 312330

بازنشسته/ حقوق بازنشستگان/ افزایش سن بازنشستگی

قسم بزرگ قالیباف برای بازنسشتگان/ میکروفن رئیس مجلس سوخت؟

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع اولین کار مجلس و دولت است که به وضعیت مستمری بگیران و متوفیان رسیدگی کند.

اقتصاد قسم بزرگ قالیباف برای بازنسشتگان/ میکروفن رئیس مجلس سوخت؟

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع اولین کار مجلس و دولت است که به وضعیت مستمری بگیران و متوفیان رسیدگی کند.

قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تذکر چند نماینده برای لزوم پرداختن به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: بارها از این میکروفن اعلام کرده‌ام که حتما موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده در این خصوص با رئیس جمهور نیز صحبت کردم و روز گذشته که در جلسه بعد از ظهر در صحن مجلس شورای اسلامی حضور نداشتم تا آخر شب مشغول تنظیم بحث مربوط به صندوق‌های بازنشستگی در لایحه بودیم و ان شاءالله این موضوع امروز یا فردا در کمیسیون تلفیق طرح می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدا نیز تاکید کردیم که بر روی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد. اراده دولت و مجلس در این است که حتما این موضوع در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود.

منبع: ايسنا
  • امید ارسالی در

    قسم خوردن که شاید فرق بین بازنشستگان تا مین اجتماعی و کشوری و غیره ازبین بره ایش الا !!! وهم بیشتر کمک کنن از این فلاکت ت ورم وغیره نجات پیدا کنن !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها