|
کدخبر: 311653

آخرین خبر از قیمت نان/ گرانی در راه است؟

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزن چانه و قیمت نان هیچ تغییری نیافته است و با نانوایان متخلف که این دو مورد را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود و مردم می توانند موارد تخلفی را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان و ناظران گزارش کنند.

اقتصاد آخرین خبر از قیمت نان/ گرانی در راه است؟

«مسعود امرالهی» مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی در رادیو اقتصاد گفت: فروش کالاهای اساسی در پلتفرم های فروش اینترنتی باید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار انجام شود و با مشاهده هرگونه مغایرت با دستورالعمل مانع از فعالیت های آن می شویم.

وی با تاکید بر اجرای طرح تشدید نظارت بر فروش نان از ابتدای ماه آبان، توضیح داد: طرح تشدید نظارت بر عملکرد نانوایان در ۲ حوزه کم فروشی و گران فروشی بیشتر تمرکز یافته است.

این مقام مسؤول ادامه داد: وزن چانه و قیمت نان هیچ تغییری نیافته است و با نانوایان متخلف که این دو مورد را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود و مردم می توانند موارد تخلفی را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان و ناظران گزارش کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی، وزن چانه هر نان سنگک و نان بربری را ۶۰۰ گرم اعلام کرد.

وی با تاکید بر الزام دفاع از حقوق شهروندان توسط این دفتر، گفت: از ابتدای مهرماه طرح «شمیم ماه مهر» را در راستای دفاع از حقوق شهروندی به مرحله اجرا گذاشتیم و تمرکز نظارت ها روی شبکه های عمده و گلوگاه های عرضه کالا انجام می شود.

امرالهی ادامه داد: همه انبارها، سردخانه ها و مراکز تولیدی، روزانه به منظور تطابق با قیمت های تنظیم بازاری رصد می شود.

وی، هوشمند سازی نظارت بر اطلاعات سیستمی بازار را از دیگر فعالیت های دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی برشمرد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها