|
کدخبر: 310873

یک میلیون در جیب این افراد

وزیر کار در مورد افزایش و واریزی جدید یارانه معیشتی بحساب این خانوارها توضیحاتی ارائه داد.

اقتصاد یک میلیون در جیب این افراد

یارانه معیشتی جدید دولت رئیسی برای اولین بار از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ پرداخت شد. با توجه به افزایش قیمت‌ها، دولت سیزدهم برای جبران رفاه از دست رفته خانوار و کمک به معیشت آن‌ها اقدام به افزایش یارانه معیشتی کرده است. با افزایش یارانه معیشتی سه دهک پایین درآمدی توسط دولت به هر نفر ۴۰۰ هزار تومان، قدرت خرید دهک اول درآمدی روستاییان (فقیرترین دهک) ۲.۵ برابر می‌شود.

پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از اعضای اقتصادی دولت احتمال تبدیل آن به کالابرگ الکترونیکی را مطرح کردند. آخرین اخبار درباره یارانه معیشتی را با هم در سایت فردا میخوانیم.

وزیر کار در مورد موضوع معوقات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گفت: به محض تامین اعتبار تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. در حال پیگیری هستیم.

به گزارش سلام نو، صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص کم کاری بانک‌ها برای پرداخت وام اشتغال به مددجویان کیمته امداد و بهزیستی گفت: کمیته امداد حضرت امام منابع تبصره ۱۶ خود را سال قبل هزینه کرده بود که در جلسات برگزار شده منابع کافی در اختیار کمیته امداد قرار دادیم و بانکهای عامل متعهد شدند همکاری جامع و لازم داشته باشند و فکر می‌کنم ظرف سه ماه آینده در حوزه کمیته امداد هم شاهد شکوفایی باشیم.

 

منبع: اقتصاد ۱۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها