|
کدخبر: 309841

رونمایی از ۲ سند راهبردی برای «چرم و کفش» و «نساجی و پوشاک»

با حضور وزیر صمت و رئیس اتاق اصناف ایران، نمایشگاه های نساجی، کیف، کفش، چرم و پوشاک افتتاح شد.

اقتصاد رونمایی از ۲ سند راهبردی برای «چرم و کفش» و «نساجی و پوشاک»

نمایشگاه های صنعت نساجی، کیف، کفش، چرم و پوشاک با حضور علی آبادی وزیر صمت، برادران معاون وزیر صمت، مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران، رسول شجری رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران، شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک تهران، موسوی رئیس اتحادیه سراجان تهران و تعدادی دیگر از روسای اتحادیه های مرتبط و کارشناسان و پیشکسوتان این صنوف و صنایع امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد. صفایی در این همایش ضمن تقدیر از برگزارکنندگان به موجب وحدت انجمن ها و اتحادیه‌های مرتبط گفت: طبق قانون برای آن دسته از آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و … که بخش خصوصی را مخاطب قرار می‌دهد، لازم است نظر بخش خصوصی کسب شود.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد: در اتاق اصناف ایران پیگیر افزایش بازارهای جهانی برای محصولات صنفی هستیم. از این رو، روز گذشته برای نخستین بار در دعوت از مقامی خارجی، میزبان سفیر جدید عربستان در اتاق اصناف ایران بودیم.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد، کارگروهی تخصصی متشکل از اتاق اصناف ایران و رایزن بازرگانی عربستان باشیم.

صفایی همچنین به نشست اخیر هیات عالی نظارت اشاره و بیان کرد: این بهترین جلسه هیات عالی نظارت در سالهای اخیر بود. یکی از مصوبات این جلسه، واگذاری نمایشگاهای دارای ماهیت صنفی به اتاق اصناف ایران بود که در پی این مصوبه، کیفیت و زمان برگزاری این نمایشگاه ها، برای اعضای صنف مطلوب تر خواهد شد و برخی از مشکلات فعلی، رفع می شود.

در این مراسم، وزیر صمت از برنامه راهبردی صنایع چرم و کفش ایران و برنامه راهبردی صنایع نساجی پوشاک ایران رونمایی کرد.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها