|
کدخبر: 305009

کارمزد تراکنش‌های بیت‌ کوین کاهش یافت + جزئیات

به گزارش شرکت تجزیه و تحلیل داده IntoTheBlock، کارمزد تراکنش‌های بیت کوین طی هفته گذشته کاهش قابل توجه بیش از ۱۵ درصد را تجربه کرده، و به ۳.۳ میلیون دلار رسیده است.

اقتصاد کارمزد تراکنش‌های بیت‌ کوین کاهش یافت + جزئیات

این کاهش در کارمزد تراکنش‌ها با کاهش فعالیت تراکنش در شبکه بیت کوین همزمان بوده است. میانگین ۷ روزه تراکنش‌های بیت کوین در حال حاضر ۴۷۴۷۲۰ تراکنش است. در این هفته، حجم تراکنش‌ها در ۲۰ اوت با ۶۱۲۴۶۰ تراکنش به بالاترین حد خود رسید؛ در حالی که کمترین میزان تراکنش‌ها در ۲۴ اوت با ۳۹۹۱۵۰ تراکنش ثبت شد.

کارمزد تراکنش‌ها یک انگیزه ضروری برای استخراج‌کنندگان بیت کوین است که تراکنش‌ها را در شبکه تایید و ثبت می‌کنند. کارمزدهای کمتر ممکن است به معنای کاهش سودآوری برای استخراج‌کنندگان باشد، اما می‌تواند منجر به تراکنش‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر برای کاربران شود.

تجزیه و تحلیل انداز‌ه‌های تراکنش، الگوهای متنوعی را نشان می‌دهد. تراکنش‌های کوچکتر، در محدوده ۰ تا ۱ دلار، شاهد افزایش ۵۲.۱ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده‌اند. در مقابل، فعالیت در محدوده تراکنش ۱ تا ۱۰ دلار، ۲۸.۴۶ درصد کاهش یافته است.

تراکنش‌های بزرگ‌تر نیز کاهش قابل توجهی داشته‌اند. برای مثال، تراکنش‌ها در محدوده ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار ۲۱.۶۶ درصد کاهش، و تراکنش‌های بیش از ۱۰ میلیون دلار ۴۱.۹۷ درصد کاهش داشته‌اند که می‌توان به عنوان یک موضوع مهم به آن نگاه کرد.

این داده‌ها نشان می‌دهند که بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر دوره‌ای از حجم تراکنش‌های کمتر و به طور بالقوه کاهش اشتیاق سرمایه‌گذاران را تجربه می‌کند که منجر به کاهش موقعیت‌های اهرمی می‌شود.

اکنون توجه‌ها به رویدادهای مرتبط با عرضه آتی معطوف شده است. این رویدادها شامل انتشار ۳۰۰۰۰ بیت کوین مرتبط با بازار جاده ابریشم، معاملات ۵۰۰ میلیون دلاری ارزهای دیجیتال در صرافی FTX، و تحولات در مورد ورشکستگی صرافی Mt. Gox است.

این رویدادهای عرضه با عوامل مرتبط با تقاضا، مانند امکان ارائه یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین، ابتکارات مدیریت دارایی گری‌اسکیل، و ETFهای آتی اتریوم در تضاد هستند، که همگی ممکن است تأثیرات کوتاه‌مدتی بر بازار داشته باشند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها