|
کدخبر: 304500

حادثه دلخراش برای معدن‌کاران/ این افراد مرگ را به چشم خود دیدند

سرهنگ مریمی ماموران پلیس با توجه به گرمای شدید هوا و کویری بودن منطقه دست از تلاش برنداشتند که در نهایت پس از حدود چهار ساعت، رد خودرو مفقود شده را پیدا کردند و پس از ردزنی موفق شدند هر سه نفر از فعالان معدن که بر اثر بی آبی جانشان به خطر افتاده بود را از مرگ حتمی نجات دهند.

سرهنگ فاضل مریمی روز چهارشنبه اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گرفتار شدن سه نفر در کویر طبس و اینکه خودروی آنان داخل شن و ماسه گیر کرده است و درخواست امداد رسانی دارند، بلافاصله مأموران انتظامی طبس با یک گروه مجهز از هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با توجه به گرمای شدید هوا و کویری بودن منطقه دست از تلاش برنداشتند که در نهایت پس از حدود چهار ساعت، رد خودرو مفقود شده را پیدا کردند و پس از ردزنی موفق شدند هر سه نفر از فعالان معدن که بر اثر بی آبی جانشان به خطر افتاده بود را از مرگ حتمی نجات دهند.

فرمانده انتظامی طبس با بیان اینکه فلسفه وجودی پلیس، خدمت رسانی صادقانه به مردم است تصریح کرد: شهروندان قبل از تردد در مناطق کویری باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و در صورت ناآشنایی با کویر بدون راه بلد وارد این مناطق نشوند.

منبع: بیرونیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها