|
کدخبر: 301434

یارانه این افراد بیشتر شد

در هفته جاری با اعلام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شرط خرید ۷۰ درصدی کالابرگ‌ الکترونیک جهت بهره‌مندی از افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه تغییر کرد و به خرید ۵۰ درصد رسید.

اقتصاد یارانه این افراد بیشتر شد

بر این اساس کلیه خانوارهای دهک اول تا سوم درآمدی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند، درصورتی که ۵۰ درصد مبلغ یارانه یعنی ۲۰۰ هزار تومان را صرف خرید اقلام کالابرگ (یارانه غیرنقدی) کنند می‌توانند از اعتبار افزایشی ۸۰ هزار تومان استفاده کنند.

پیش از این مقرر شده بود هر یک از اعضای خانوار ۷۰ درصد مبلغ یارانه خود یعنی ۳۲۰ هزار تومان را صرف خرید کالابرگ (یارانه غیرنقدی) کند امکان استفاده از  اعتبار مازاد ۸۰ هزار تومان را به دست می آورد.

مشارکت ۱۰۵ هزار خانوار تهرانی در طرح کالابرگ (یارانه غیرنقدی) الکترونیک خبر دیگری بود که از سوی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران اعلام شد.

به گفته ویس کرمی طرح ملی کالابرگ (یارانه غیرنقدی) در استان تهران با یک روند رو به رشد در حال اجراست و استقبال مردم در حال افزایش است و در سطح استان و شهرستان‌ها زیرساخت‌های خوبی برای اجرای طرح ایجاد شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرد مجهز به دستگاه شده اند.

شرکت فروشگاه‌ها در اجرای این طرح اختیاری است و می‌توانند از طریق اپلیکیشن«شما» اقدام کنند.پیش از این تعداد فروشگاه‌های فعال در طرح ملی کالابرگ (یارانه غیرنقدی) ۷۵ هزار فروشگاه بود که به ۹۰ هزار فروشگاه افزایش یافته و نقاط دوردست و شهرهای کوچک نیز در حال پیوستن به سامانه هستند.

منبع: تیترکوتاه
  • Ali ارسالی در

    اگر ملت یارانه نخواهند وپول نفت سر سفره ایشان نیاورید ان دنیا شما دولتمردان به ج هنم می رویدنه برعکس شما که هیچ حتی خمینی وسید احمد وحتی سردار دلها دران دنیا سرگ دان هستند شما به جای معیشت وبهداشت درمان ودارو تمام دغدغه اتان شده حجاب همه خراب ی اوضاع مملکت را به تار موئی ربط میدهید خودتان بی کفایت بیلیاقت در امور کشور هست ید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها