|
کدخبر: 301394

قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ چقدر می‌شود؟

بیت کوین در حال حاضر الگوهای مشابهی با دوره‌های قبل از رویدادهای هاوینگ پیشین، در رفتار خود نشان می‌دهد که نشان‌دهنده افزایش احتمالی قیمت آن در آینده است.

اقتصاد قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ چقدر می‌شود؟

به گفته یک تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال، استاک‌مانی لیزاردز (Stockmoney Lizards)، پرایس اکشن اخیر بیت کوین در سال ۲۰۲۳ شبیه الگوهای مشاهده‌شده قبل از هاوینگ در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ است. روند فعلی قیمت نشان می‌دهد که بیت کوین ممکن است حرکت صعودی خود را تا پایان دوره پیش از هاوینگ (Pre-Halving Period) آغاز کند. انتظار می‌رود که این رویداد در حدود می ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد.

بر اساس این تجزیه و تحلیل، استاک‌مانی لیزاردز پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۵ به بالاترین سطح تاریخی قیمت خود (ATH) برسد و به طور بالقوه از ۱۱۰ هزار دلار و حتی از این سطح نیز فراتر رود. ابزار هوش مصنوعی گوگل، بارد (Bard)، و دیگر تحلیل‌گران نیز پیش‌بینی‌های قیمتی خوش‌بینانه‌ای را برای بیت کوین در سال ۲۰۲۴ ارائه کرده‌اند که با پیش‌بینی‌های استاک‌مانی لیزاردز مطابقت دارد. آنها قیمت بیت کوین را به ترتیب ۱۰۰ هزار و ۱۲۹ هزار دلار پیش‌بینی‌ کرده‌اند.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در حدود ۲۹۲۱۵ دلار معامله می‌شود که افزایش اندکی را در ۲۴ ساعت اخیر نشان می‌دهد، اما ۲.۷۳ درصد نسبت به هفته گذشته و ۳.۹ درصد نسبت به ماه قبل با کاهش همراه بوده است. با نزدیک شدن به هاوینگ که از نظر تاریخی به رشد قیمت بیت کوین منجر شده است، سرمایه‌گذاران بازار را زیر نظر دارند و افزایش قیمت را در سال‌های آینده پیش‌بینی می‌کنند.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها