|
کدخبر: 297998

آخرین خبر از راه‌‎اندازی شهرک‎های صنعتی جدید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در نشست با اصحاب رسانه هرمزگان ابراز کرد: بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی کوچک و متوسط با حجم بالای اشتغال، تحول بزرگی در سطح شهر ها و اشتغال صنعتی استان هرمزگان رقم می‌زند.

اقتصاد آخرین خبر از راه‌‎اندازی شهرک‎های صنعتی جدید

سید امیر امیری‌زاد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در نشست با اصحاب رسانه هرمزگان ابراز کرد: بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی کوچک و متوسط با حجم بالای اشتغال، تحول بزرگی در سطح شهر ها و اشتغال صنعتی استان هرمزگان رقم می‌زند.

وی بیان کرد: سال گذشته در زمینه خدمات نرم‌افزاری بحث عارضه‌یابی واحدهای صنعتی را شروع کردیم که ۱۶ طرح مورد ارزیابی قرار گرفت و خدمات کسب و کاری که در واقع در راستای رفع چالش‌ها بود، انجام شد.

ساخت و ساز هفت شهرک صنعتی در هرمزگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر ۳۲ شهرک ناحیه صنعتی مصوب در استان داریم که از این تعداد ۲۵ شهرک به بهره‌برداری رسیده و هفت شهرک نیز در حال ساخت و ساز است.

امیری‌زاد افزود: پیش‌بینی‌مان بر این است که این هفت ناحیه صنعتی امسال تا زمان سفر رییس جمهور به بهره‌برداری برسد که البته بخشی از این‌ها اکنون آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

وی ابراز کرد: با آماده‌سازی این نواحی صنعتی زمینه استخراج ۳۸۰ طرح صنعتی فراهم می‌شود.

این مسوول ادامه داد: در حال حاضر در این ۲۵ واحد شهرک صنعتی بهره‌برداری شده نیز یکهزار و ۲۷۸ قرارداد با سرمایه‌گذار منعقد شده که از این تعداد ۵۲۹ مورد به بهره‌برداری رسیده و اشتغال هفت‌هزار و ۲۳۶ نفری هم ایجاد شده است.

ایجاد هزار و ۶۰ شغل با احیای واحدهای صنعتی راکد در هرمزگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با اشاره به احیای واحدهای صنعتی راکد در استان گفت: به صورت مجموع تعداد ۴۸ واحد سال گذشته در این استان احیا شده و به شکل قابل توجهی رونق تولید و اشتغالزایی را به همراه داشته است.

امیری زاد گفت: ۲۵ واحد صنعتی از این تعداد در داخل شهرک‌ها و ۲۳ واحد صنعتی نیز در خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی هرمزگان احیا و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی مجدد این واحدها، هزار و ۶۰ شغل جدید در واحدهای صنعتی هرمزگان ایجاد کرده است.

این مسوول تصریح کرد: احیای واحدهای راکد و بازگرداندن تولید به چرخه اقتصادی یک از سیاست هایی است که مجدانه آن را پیگیری می‌کنیم و با تبیین چشم اندازهای تولیدی به دنبال رشد حداکثری صنایع کوچک و متوسط در استان هستیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها