|
کدخبر: 297009

شیطنت جدید ایلان ماسک در بازار رمزارزها

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و یکی از حامیان بزرگ دوج کوین، در توییت مرموز اخیر خود به DOGE اشاره کرده است.

اقتصاد شیطنت جدید ایلان ماسک در بازار رمزارزها

ماسک در توییت جدید خود نوشت که «Cry ‘Havoc!’ and let slip the Do ges of war» که در کل به معنی «آشوب به پا کردن و رها کردن سگ‌های آموزش‌دیده برای حمله در طول جنگ» است. این توییت ماسک به سرعت توجه جامعه دوج کوین را به خود جلب کرد و Doge Whisperer، یکی از اعضای انجمن این میم کوین اظهار داشت، «unleash the doge» که به معنی «سگ‌ها را رها کنید» است.

زمان انتشار این توییت ماسک پس از فروش شدید ارزهای دیجیتال در نتیجه سرکوب صرافی‌های بایننس و کوین بیس توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده که سرمایه‌گذاران را عصبی و نگران کرده، مهم به نظر می‌رسد.

کمیسیون SEC در شکایت خود علیه بایننس و کوین بیس، برخی از ارزهای دیجیتال برتر بازار، از جمله بایننس کوین، کاردانو، سولانا و پالیگان را به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده طبقه‌بندی کرده است. در این میان، نکته جالب توجه این است که کمیسیون SEC نام دوج کوین را در لیست رمزارزهایی که به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته، قرار نداده است.

مدیرعامل تسلا حمایت خود از دوج کوین را بارها از طریق شوخ‌طبعی ذاتی خود و گنجاندن کلمه سگ در توییت‌هایش ابراز کرده است. این میلیاردر اخیراً و در پاسخ به پست جک دورسی در مورد ارزهای دیجیتال هم در توییتی نوشت:

«DOGE ftw» که به معنای «دوج کوین پیروز می‌شود» است.

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۶۲ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۳ درصد رشد دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها