|
کدخبر: 296848 سینا ستوده

اختصاصی گسترش نیوز؛

حال بازار ارزهای دیجیتال خوب نیست / آخرین تغییرات قیمت رمزارزها

حال بازار رمزارزها چند روزی است که خوب نیست و قیمت بیت کوین و انواع ارزهای دیجیتال به‌خصوص در ۲۴ ساعت گذشته روند نزولی به خود گرفته است. در این میان قیمت بیت‌کوین با کاهش شدید روبرو شد و به تبع آن ارز دیجیتال شیبا اینو بدترین عملکرد روزانه خود را ثبت کرد.

اقتصاد حال بازار ارزهای دیجیتال خوب نیست / آخرین تغییرات قیمت رمزارزها

در روزهای اخیر شاهد نوسانات شدید در بازار رمزارزها بودیم. مهمترین دلیل برای ریزش اخیر از سوی کارشناسان شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. ارزهای دیجیتال کاردانو، سولانا و پالیگان در یک روز با کاهش شدید قیمت مواجه شده‌اند. علت این اتفاق افزایش فشار فروش بر این آلت‌کوین‌ها و همچنین اطلاعیه جدید رابین هود مبنی بر حذف این ۳ آلت کوین از لیست دارایی‌های خود بود.

پادشاه رمزارزها اوضاع خوبی ندارد

بیت کوین ارز دیجیتال

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت اخیر به کانال ۲۵ هزار دلار سقوط کرده است. یکی از مهمترین دلایل کاهش قیمت بیت کوین را می‌توان شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند بایننس و کوین‌بیس نام برد. این کاهش قیمت امروز به اوج خود رسیده است.

در حال حاضر بیت‌کوین با قیمت ۲۵ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شود. صبح جمعه بیت‌کوین در جایگاه ۲۶ هزار و ۴۰۰ دلار معامله می‌شد.

قیمت بیت‌کوین در مقایسه با ماه قبل هفت درصد و درقیاس با سال قبل ۱۵ درصد تنزل پیدا کرده و نسبت به قله خود تقریبا ۶۱ درصد پایین آمده است.

شیبا همراه با پادشاه سقوط کرد

شیبا

ارزهای دیجیتال شیبا اینو امروز بعد سقوط قیمت بیت‌کوین با کاهش قیمت شدید مواجه شدند و با ثبت بازدهی منفی ۲۲ درصد بدترین عملکرد را میان ارزهای دیجیتال داشت. قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو امروز به ۰.۰۰۰۰۰۶ دلار رسید که کمترین سطح خود در یکسال اخیر بوده است.

آلت‌کوین‌ها هم از قافله کاهش قیمت عقب نماندند

پلتفرم رابین‌هود روز گذشته جمعه ۹ ژوئن اعلام کرد که از تاریخ ۲۷ ژوئن از معاملات ارزهای دیجیتال کاردانو، سولانا و پالیگان پشتیبانی نمی‌کند. انتشار این اطلاعیه باعث شد که قیمت این ۳ آلت‌کوین کاهش قابل توجهی را تجربه کند و افت ۲۳ درصدی را ثبت کند.

کاردانو-نمایه

از سوی دیگر ارز دیجیتال کاردانو نیز با کاهش قیمت مواجه شد و افت قیمت ۲۲ درصدی را ثبت کرد که باعث شد طرفداران و خریداران این رمزارز ضرر کنند. قیمت کاردانو امروز به ۰.۲۴۸ دلار رسید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها