|
کدخبر: 295515

موویلا

اقتصاد موویلا

بی شک مخاطب سینما از هر دسته ای زمان تماشای همه اثار منتشر شده در صنعت سینما جهان را نخواهند داشت. از همین رو باید ابتدا دید به چه سبکی از فیلم علاقه مندیم و بعد اثار فاخر همان دسته را انتخاب و تماشا کنیم. این امر نیاز به یک مرجع بزرگ دارد تا به سادگی بتوانیم به محتوای موزد نظرمان برسیم. از همین رو سرویس های Vod به وجود آمدند تا ما بدون صرف زمان برای تهیه و دانلود فیلم ها بتوانیم به راحتی به فیلم ها و یا سریال های مورد علاقه مان دسترسی پیداکنیم.VOD  این امکان رو به شما میده که انتخاب کنید چه زمانی , کجا و چگونه , ویدیو خودتون رو مشاهده کنید. ویدیو ها در پلتفرم های VOD در بستر اینترنت استریم می شوند  فقط نیاز به اینترنت و پهنای باند کافی دارید که بتونید محتوای خودتون رو مشاهده کنید. در این صورت شما میتوانید با هر دستگاهی که اینترنت متصل شود و قابلیت پخش داشته باشد محتوای ویدیویی خود را استریم کنید.برخی از سرویس های VOD مانند فلیکس از یک مدل آبونمان استفاده می کنند که بر اساس آن کاربران با پرداخت ماهانه حق اشتراک می توانند به بستر از محتویات این سرویس دسترسی داشته باشد. دیگر سرویس ها هم از یک مدل مبتنی بر تبلیغات استفاده می کنند که در آن دسترسی به محتوا برای کار بران رایگان است و در آمد اصلی این پلتفرمها به فروش تبلیغات متکی است.

موویلا

 از مزایای استفاده از VOD می توان به پخش زنده کنفرانس ها همایش ها، پخش زنده بروی وب سایت و استفاده از بستر ارتباطی قابل اطمینان Wimax اشاره کرد. یکی از اتفاقاتی که با وجود VOD می تواند بدنه سینما را آسیب پذیر نشان دهدکنار گذاشته شدن سینما از سبد کالای فرهنگی شهروندان است. VOD می تواند بر فروش فیلم تأثیر بگذارد. سرویس Vod موویلا،  از جمله بهترین رسانه های نمایش فیلم و سریال آنلاین میباشد که به کاربر خود این امتیاز را میدهد که به راحتی برای تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه خود با چند کلیک ساده، لذت تماشا محتوای خود را ببرد.رسانه تصویری موویلا، با بهره گیری از تیم جوان و مجرب دوبله، اقدام به تولید فیلم های برتر دنیا به صورت دوبله فارسی اختصاصی برای علاقه مندان به تماشای فیلم های دوبله فارسی کرده تا با زبان شیوای فارسی و بدون دردسرهای خواندن زیرنویس هنگام پخش فیلم و برای درک هرچه بیشتر مفهوم فیلم را فراهم کرده است. ما در رسانه تصویری موویلا شاهد دسته بندی های گوناگون از سبک های مختلف فیلم و سریال هستیم.

 از جمله دسته بندی های کاربردی در وب سایت موویلا میتوان به دسته انیمیشن برای علاقه مندان آن و همچنین کودکان، دسته محبوب ترین فیلم‌های سینمایی، برترین‌های IMDB، دسته فیلم های اکشن، دسته فیلم خانوادگی، فیلم عاشقانه، فیلم  هندی، فیلم  کمدی و ... اشاره کرد. در رسانه تصویری موویلا شما برای دسترسی به آرشیوی غنی از بهترین فیلم ها و سریال های برتر دنیا، نیاز به خرید اشتراک های ماهیانه ندارید. در واقع شما میتوانید به طور کاملا رایگان به همه این آرشیو عظیم دسترسی داشته باشین و به راحتی به تماشای انیمیشن ،فیلم یا سریال مورد علاقه خود بپردازید. محتواهای ارائه شده در سرویس موویلا یا به صورت دوبله فارسی هستند و یا دارای زیرنویس فارسی هماهنگ میباشد.

از جمله مزایای تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه مان در موویلا میتوان به قابلیت تغییر خودکار کیفیت محتوا با توجه به نوسان سرعت اینترنت کاربر اشاره کرد که با توجه به نوسان و سرعت نسبتا پایین اینترنت در ایران، به خودی خود جزو بزرگترین مزایای یک سرویس پخش محتوای آنلان محسوب میشود. شما میتوانید خودتان هم به راحتی کیفیت تصویر را عوض کنید و یا زیرنویس را برای پخش هنگام فیلم فعال و یا غیر فعال کنید.

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها