|
کدخبر: 293517

حمله گاوها به خرس‌ها / بیت کوین سد ۳‍۱ هزار دلاری را می‌شکند؟

به نظر می‌رسد که اعتماد به سیستم مالی ایالات متحده به سرعت در حال کاهش است و سرمایه‌گذاران در تلاش برای یافتن ضعیف‌ترین حلقه بعدی هستند که در شرف فروپاشی است. در همین راستا، مدیرعامل شرکت مدیریت صندوق‌های پوشش ریسک Pershing Square هشدار داده که زمان برای رفع مشکل در حال پایان است.

اقتصاد حمله گاوها به خرس‌ها / بیت کوین سد ۳‍۱ هزار دلاری را می‌شکند؟

بازارهای سهام ایالات متحده در برابر اخبار مرتبط با بانک‌های منطقه آسیب‌پذیر شده‌اند و این موضوع، در قالب فشار فروش در سه روز گذشته مشاهده می‌شود. در مقایسه با آن، بیت کوین همچنان قوی باقی مانده و در نزدیکی مقاومت بالاسری خود در ۳۱ هزار دلار قرار دارد.

آیا بیت کوین می‌تواند از سد ۳۱ هزار دلار عبور کند و حرکت رو به بالای خود را ادامه دهد؟ در این مطلب می‌خواهیم به بررسی نمودار قیمتی دو رمزارز برتر بازار، یعنی بیت کوین و اتریوم در کوتاه‌مدت بپردازیم.

بیت کوین

قیمت بیت کوین در داخل یک الگوی مثلث متقارن قرار دارد که نشان‌دهنده عدم تصمیم‌گیری میان گاوها و خرس‌ها است. معمولاً روندی که قبل از تشکیل مثلث در جریان بود، تمایل به از سرگیری دارد. این بدان معنی است که قیمت بیت کوین احتمالاً به سمت بالا حرکت خواهد کرد.

اگر کندل قیمت بالاتر از مثلث بسته شود، جفت BTC/USDT می‌تواند تا ۳۲,۴۰۰ دلار صعود کند. انتظار می‌رود که در این سطح، خرس‌ها دفاعی قوی داشته باشند؛ چون اگر گاوها قیمت را به بالای ۳۲,۴۰۰ دلار برسانند، رالی صعودی می‌تواند تا ۴۰ هزار دلار ادامه یابد.

در مقابل، اگر قیمت از خط مقاومت پایین بیاید، نشان می‌دهد که این جفت ممکن است چند روز دیگر به حرکت خود در داخل مثلث ادامه دهد. شکستن و بسته شدن کندل قیمتی در زیر مثلث نشان می‌دهد که خرس‌ها بر گاوها غلبه کرده‌اند. در این صورت، احتمال کاهش ارزش این جفت تا ۲۵,۲۵۰ دلار وجود دارد.

اتریوم

در تاریخ ۵ می، گاوها اتریوم را به بالای خط مقاومت الگوی مثلث متقارن رساندند.

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالای مثلث حفظ کنند، جفت ETH/USDT می‌تواند ابتدا تا ۲ هزار دلار و سپس، تا ۲,۲۰۰ دلار افزایش یابد. خرس‌ها ممکن است به شدت از این سطح دفاع کنند؛ چون در صورت غلبه گاوها بر مقاومت این سطوح، این جفت می‌تواند حرکت صعودی خود را به سمت ۳ هزار دلار ادامه دهد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و دوباره وارد مثلث شود، نشان می‌دهد که بریک آوت اخیر ممکن است یک تله گاوی بوده باشد. در این صورت، این جفت می‌تواند یک بار دیگر به خط حمایت سقوط کند. شکست به زیر این سطح ممکن است ارزش جفت را به ۱,۶۱۹ دلار برساند.

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها