|
کدخبر: 292277

فروش نجومی فیلم پرطرفدار سینما

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی تا کنون ۷۳ میلیارد فروخته است و صدر نشینه گیشه سینما‌ها شده است.

اقتصاد فروش نجومی فیلم پرطرفدار سینما

سینمای ایران هفته گذشته در مجموع ۲۳میلیارد و ۹۰۶میلیون و ۴۶۷هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی بسیار خوبی داشته است.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴اسفند به روی پرده سینماهای کشور رفته است. «فسیل» این هفته با فروش ۴۰۷ هزار بلیت به ارزش ۱۷میلیارد و ۳۸۰میلیون تومان ۲۴۴ هزار تومان چند هفته‌ای است که در صدر جدول فروش سینماها قرار گرفته است.

«جنگ جهانی سوم» فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی است که تا کنون ۳۸هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان فروش داشته است و در رتبه دوم جدول فروش سینماها قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «سه کام حبس» فیلمی درام اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور است که با فروش ۲۰ هزار قطعه بلیط به ارزش یک میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان توانست در رتبه سوم جدول فروش سینماها  قرار گیرد.

«غریب» فیلمی به تهیه کنندگی حامند عنقا و کارگردانی محمد حسین لطیفی است که با گذشت چند هفته از اکران خود با فروش ۳۰هزار بلیت به ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در رتبه جهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

فیلم سینمایی «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی تاکنون توانست با فروش ۲۸هزار قطعه بلیط به ارزش یک میلیارد و ۱۱۶میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر