|
کدخبر: 291187

حمل مواد معدنی فقط با کارت هوشمند

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از الزام اخذ کارت هوشمند برای حمل مواد معدنی در جاده‌ها خبر داد.

علی‌اکبر علیخانی، معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: نظر به الزامات قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و لزوم ساماندهی حمل مواد معدنی و توافقات صورت‌گرفته از سوی وزارت‌خانه‌های صمت و راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اخذ کارت هوشمند برای حمل بار و مواد معدنی الزامی است.

وی تصریح کرد: از ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری حمل مواد معدنی از طریق جاده‌ها صرفاً توسط وسایل نقلیه و رانندگان دارای کارت هوشمند مجاز خواهد بود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: پس از تاریخ ذکرشده هرگونه حمل و جابه‌جایی مواد معدنی در جاده‌ها و شهرها برای خودرو و رانندگان فاقد کارت هوشمند ممنوع است.

علیخانی خاطرنشان کرد: مسؤولیت تصمیمات متخذه از قبیل جرائم احتمالی یا توقیف محموله در صورت تحویل بار به رانندگان و وسایل نقلیه حمل بار فاقد کارت هوشمند بر عهده بهره‌برداران معدن بوده و محموله حمل‌شده نیز به‌عنوان برداشت غیرمجاز تلقی می‌شود.

 

 

منبع: ایراسین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها