|
کدخبر: 288465

مهلت ۱۰ روزه برای ثبت اعتراض در رتبه بندی معلمان

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، معلمان برای اعتراض به فرآیند رتبه‌بندی ۱۰ روز مهلت دارند.

اقتصاد مهلت ۱۰ روزه برای ثبت اعتراض در رتبه بندی معلمان

ثبت اعتراض معلمان به فرآیند رتبه‌بندی از امروز آغاز می‌شود و در صورتی که هریک از افراد به نحوه رسیدگی به ارزیابی و رتبه تعیین‌شده خود اعتراضی داشته باشند می‌توانند حداکثر ظرف ۱۰ روز از ابلاغ رتبه درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرآیند رتبه‌بندی معلمان تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید و تا کنون حکم رتبه‌بندی ۴۱۱ هزار و ۸۷۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته صادر شده است.

به‌گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، افرادی که احکام قطعی آنها صادر شده است می‌توانند آن را در سامانه شخصی خود مشاهده کنند و رسیدگی به اعتراضات از روز سه‌شنبه ۹ اسفند آغاز می‌شود و سازوکار آن در سامانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

طبق بخشنامه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ وزارت آموزش و پرورش؛ در صورتی که هریک از ارزیابی‌شوندگان است به نحوه رسیدگی به ارزیابی و رتبه تعیین‌شده خود اعتراضی داشته باشند می‌توانند حداکثر ظرف ۱۰ روز از ابلاغ رتبه درخواست خود را از طریق سامانه به دبیرخانه هیئت ممیزه سطح بالاتر ارائه کنند. در صورت وارد بودن اعتراض متقاضی، رتبه وی توسط هیئت ممیزه رسیدگی‌کننده به اعتراض تعیین می‌شود و تاریخ اجرای حکم وی از تاریخ استحقاق خواهد بود.

کارگروه تخصصی نظارت و رسیدگی به اعتراضات با مسئولیت مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی و با عضویت نمایندگان دفتر حقوقی و دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و نیز کارگروه متناظر آن صرفاً در سطح استان، تحت نظر هیئت ممیزه ذی‌ربط تشکیل می‌شود.

منبع: تسنیم
  • Bhyg ارسالی در

    الان صبح ۴ شنبه هس. چرا الکی تف میدین. کدوم اعتراض؟ از روز سه شنبه؟

  • ناشناس ارسالی در

    الکی برای چی دروغ میگی امروزآخروقت چهارش نبه هست تاهنوزخبری نیس این رتبه بندی که شمااجراکردی ناعدالتی فقط اینکه دروغ بارگ ذاری بشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها