|
کدخبر: 287915

خبر خوش درباره تقویت واحدهای تولیدی این شهرک ها

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۸۶ واحد تولیدی با ظرفیت کم و راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تقویت و احیا شدند.

رضا صفاری روز چهارشنبه افزود: از این تعداد، ۴۱ واحد با بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال به دلیل مشکلات اقتصادی در سالیان گذشته راکد و تعطیل شده بودند که با حمایت های انجام شده بار دیگر به چرخه تولید بازگشتند.

وی اظهار کرد: واحدهای یاد شده با مشاوره کارشناسان عارضه یابی، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان و دستگاه قضا به چرخه تولید بازگشتند.

این مسوول یادآور شد: کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، مشکل در تامین مواد اولیه، بدهی به بانک ها و بیمه و مشکلات قضایی از جمله مسایلی هستند که موجب تعطیلی این واحدهای تولیدی شده بودند.

مدیرعاتمل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: محصولات واحدهای احیا شده شامل انواع نان حجیم شده، پانل ساختمانی با فوم پلی استایرن، دستگاه قالب شمش ریزی، پروفیل فولاد، سیلیکات سدیم، دستگاه تقلیل، کاغذ و مقوا، خوراک آماده دام و طیور، درب و پنجره یو پی وی سی، فرقون، انوان کیک، اسکلت فلزی ساختمانی، دستگاه استخراج رمز ارز، فلیتر هوا خودرو، انواع تابلوی راهنمای ترافیک، محصولات بتنی، چاپ هیلوگراور، نمد بی بافت، آب آشامیدنی، فوم پلی استایرن ضد آتش، فیلتر آب و ماسک یکبارمصرف است.

این مسوول اظهار کرد: در سال جاری علاوه بر احیای ۴۱ واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی قزوین، ظرفیت ۴۵ واحد نیز که پیش از این با کمتر از ۵۰ درصد توان به فعالیت می پرداختند نیز افزایش یافت که نقش مهمی در رونق تولید در استان به همراه خواهد داشت.

حدود هزار واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها