|
کدخبر: 285444

فردا این خودروها را بدون قرعه کشی بخرید

متقاضیان از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

فایل اطلاع از شرایط فروش فوق‌العاده محصولات سایپا 

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان این طرح فراهم می‌باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشد.

شرایط فروش ویژه کوییک و شاهین

 

منبع: تسنیم
  • نداصادقی ارسالی در

    توربخدااسم ماروهم درقرعکشی دربیاریدالان یکساله ثبت نام میکنیم برنده نمیشیم تحقیق کنیدمااحتیاج داریم

  • عباس فتحی ارسالی در

    اول سلام دوم مانمیدانم چه هیزم تری به ای ن شرکتهافروختیم این حدودچندسال است ثبت ن ام کردم تاکنون هیچی درنیامده این شرکت تر کتوری هم نداردتاماثبت نام کنیم ازروزی گف تن سهمیه وقرعه کشی بوجودآمده من ثبت نام کردم یعنی من بنده خدانیستم کسانی گواهینا مه گرفتن اولین ثبت نام برنده شدن ولی من حدود۴۵ سال پیش گواهینامه گرفتم هیچ خبری نیست نمیدانم چه بگویم شایدگناهکارباشیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها