|
کدخبر: 281528

قیمت دلار متناسب‌تر می‌شود؟

در شرایط فعلی عده ای از فعالان بازار با اشاره به افزایش قابل توجه نرخ دلار در روز های گذشته از احتمال اصلاح شدن قیمت اسکناس آمریکایی در تهران سخن گفتند.

اقتصاد قیمت دلار متناسب‌تر می‌شود؟

 قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته هم در بازار رسمی افزایشی بود و هم در بازار آزاد. گفته می شود بازیگران ارزی در معاملات دیروز تحت هیجان افزایش نرخ حواله درهم  و سیگنال صعودی بازارهای همسایه در موقعیت خرید قرار گرفته بودند.

همدستی نرخ دلار و درهم در بازار ارز

در شرایط فعلی عده ای از فعالان بازار با اشاره به افزایش قابل توجه نرخ دلار در روزهای گذشته از احتمال اصلاح شدن قیمت اسکناس آمریکایی در تهران سخن گفتند. با این حال عده ای دیگر باور دارند لیدر بازار درحال حاضر قیمت درهم است و تا تقاضای حواله قوی است، اصلاح در مسیر نزول رخ نخواهد داد.

موقعیت حساس در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه ۲۱ آذر

در شرایط فعلی برخی از تحلیلگران ارزی باور دارند در صورتی که نرخ دلار هرات و از سوی دیگر نرخ حواله درهم رشد کند ممکن است قیمت دلار در تهران هم آرایش صعودی به خود بگیرد.با این حال نوسان محدود نرخ دلار در هفته گذشته نشان داد که بازیگران ارزی هراس از تزریق عرضه دارند و این احتمال وجود دارد که نرخ دلار امروز نوسان محدودی را ثبت کنند یا دنده معکوس بزند.

 

ارسال نظر