|
کدخبر: 275523

منتظر افزایش حقوق کارمندان باشیم؟

تا دو ماه آینده لایحه بودجه سال آینده در دولت نهایی می‌شود. گفته می‌شود که افزایش حقوق کارکنان در دستور کار دولت است.

سازمان برنامه و بودجه کشور لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را تا ۱۰ آذر ماه در دولت نهایی کرده و این لایحه تا ۱۵ آذرماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

ساختار و مبانی اقتصادی بخشنامه بودجه ۱۴۰۲ و جهت‌گیری‌های اصلی منابع و مصارف بودجه سال آینده در نشستی با حضور جمعی از معاونان و مدیران ستادی و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور، تشریح و بررسی شد.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست ساختار و مبانی اقتصادی بخشنامه بودجه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۲؛ جهت‌گیری‌های اصلی منابع و مصارف بودجه و تبصره‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، از سوی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه و روسای امور این معاونت، برای حاضران در نشست تشریح شد.

مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده در این نشست، پس از تصویب خط مشی‌ها و سیاست‌های بخشنامه بودجه در شورای اقتصاد، بخشنامه بودجه توسط رئیس‌جمهور ابلاغ می‌شود و در ادامه با اعلام بودجه پیشنهادی دستگاه‌ها به سازمان برنامه و بودجه کشور تا پایان مهرماه و جمع‌بندی این پیشنهادها تا ۲۵ آبان‌ماه، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تا ۱۰ آذر ماه در دولت نهایی شده و لایحه تا ۱۵ آذرماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

در ادامه نشست، تعدادی از معاونان، مدیران و کارشناسان حاضر، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی خود در خصوص جهت‌گیری‌های اصلی منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۲ پرداختند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها