|
کدخبر: 275131

قایق فوق لوکس لامبورگینی را ببینید + تصاویر

پرستیژ مارین اعلام کرد اولین قایق فوق لوکس لامبورگینی ۶۳ ساخت شرکت تکومار در میامی به آب انداخته شده است.

این قایق لوکس که ادای احترامی به لامبورگینی محسوب می‌شود تنها به تعداد ۶۳ فروند تولید خواهد شد. این قایق در تأسیسات تولید گروه دریایی ایتالیا در نزدیکی سنت آگاتا بولونیا سفارش داده شده و از طراحی خاصی برای مالک خود برخوردار است. مالک قایق فوق لوکس تکومار لامبورگینی ۶۳ به همراه دوستان و خانواده خود در فرایند طراحی و تولید این محصول حضور داشته‌اند و نظرات خود را در طراحی آن اعمال کرده‌اند.

شرکت تکومار در تولید این قایق از ویژگی‌های طراحی لامبورگینی سیان FKP 37 الهام گرفته و شکل‌های شش‌ضلعی و زوایای تیز را در طراحی قایق بکار برده است. یک آفتاب‌گیر متمایز باعث حفاظت سرنشینان در برابر نور آفتاب می‌شود و درعین‌حال خط سقف این سوپرکار تولید محدود را به ما یادآوری می‌کند. چراغ‌های Y شکل قایق تکومار نیز مستقیماً از سیان گرفته شده‌اند.

نیروبخش این قایق بسیار لوکس دو پیشرانه ۱۲ سیلندر مان (در مجموع ۲۴ سیلندر) هستند که هریک ۲ هزار اسب بخار قدرت دارند. به لطف استفاده وسیع از فیبر کربن، قایق موردبحث وزن نسبتاً پایینی نسبت به کلاس خود دارند. پیشرانه‌های ۴ هزار اسبی این محصول می‌توانند قایق ۲۴ تنی تکومار را به حداکثر سرعت ۶۳ نات دریایی معادل ۱۱۷ کیلومتر در ساعت برسانند. عدد ۶۳ در نام این قایق نه تنها به سقف تولید آن اشاره دارد بلکه سال تأسیس لامبورگینی را نیز یادآوری می‌کند.

برت دیوید مدیرعامل پرستیژ مارین که این قایق را وارد آمریکا کرده می‌گوید:

تکومار لامبورگینی ۶۳ یکی از منحصربه‌فردترین قایق‌های دنیاست و از طراحی، پرفورمنس و هندلینگ برجسته‌ای سود می‌برد. لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ تأسیس شده و بنابراین این عدد در نام قایق تجلی می‌یابد. همچنین ما قایقی داریم که ۶۳ فوت طول داشته و حداکثر سرعت آن به ۶۳ نات می‌رسد. علاوه بر این تنها ۶۳ دستگاه از قایق موردبحث تولید خواهد شد. همه این‌ها به سال تأسیس لامبورگینی اشاره دارند.

پرستیژ ایمپورتس این قایق را وارد آمریکا کرده، شرکتی که همکاری طولانی‌مدتی با لامبورگینی و برخی شرکت‌های خاص دیگر داشته است. پرستیژ ایمپورتس در دهه ۸۰ میلادی تأسیس شد و مدعی راه اندازی بازار سوپرکارها در جنوب فلوریداست. دیوید خاطرنشان می‌سازد:

پرستیژ ایمپورتس برای چندین دهه برند لامبورگینی را در میامی و جنوب فلوریدا ارائه کرده است. ما به اولین تکومار لامبورگینی ۶۳ آمریکای شمالی خوشامد می‌گوییم.

منبع: پدال

ارسال نظر