|
کدخبر: 265570

بازار رمزارزها تا ۴ سال آینده نزولی است

ژائو معتقد است که زمستان کریپتو تا سال ۲۰۲۶ باقی خواهد ماند.

چانگپنگ ژائو(CZ) مدیر عامل بایننس در صحبت با Fortune نظرات خود را در مورد زمستان کریپتو به اشتراک گذاشت و گفت که انتظار دارد زمستانی طولانی باشد.

با این حال، او افزود که با افزایش زیان ها و بسته شدن پلتفرم ها، ترجیح می دهد بر روی نکات مثبت رکود بازار تمرکز کند. CZ گفت:

“من درباره فاجعه آمیز بودن آن بحث نمی کنم اما وقتی این فاجعه در حال وقوع است، فرصت نیز وجود دارد.”

از نوامبر ۲۰۲۱(آبان ۱۴۰۰)، بیش از ۲ تریلیون دلار سرمایه از فضای کریپتو خارج شده است که نشان دهنده کاهش ۷۰ درصدی در کل ارزش گذاری ها است.

بیت کوین رهبر بازار ۵۶% از اول سال کاهش یافته است. تحلیل Glassnode پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین تا ۶۴ درصد از این نقطه سقوط کند، که قیمت کف آن تقریباً ۷۵۰۰ دلار است.

در همین حال، @WatcherGuru توییت کرد که تقریباً سه چهارم از ۱۰۰ پروژه برتر بیش از ۹۰٪ نسبت به ATH یا سقف تاریخی کاهش یافته اند.

به گفته CZ، شرایط برای جذب بهترین استعدادها و به دست آوردن شرکت های پیشرو با قیمت های پایین آماده است.

همچنین روز چهارشنبه، CZ با توییتی مبنی بر اینکه بایننس به دنبال پر کردن ۲۰۰۰ جای خالی در شرکت است، بر رقابت ها سایه انداخت. وی در توضیح بیشتر گفت که می‌خواهد تا پایان سال استخدام را تکمیل کند، که تعداد کارکنان آن را به ۸۰۰۰ نفر افزایش می‌دهد.

بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال، از جمله کوین بیس، جمینای و Crypto.com، اخیراً برای جلوگیری از شرایط سخت معاملات، کاهش کارکنان خود را اعلام کرده‌اند.

با این حال، CZ با حفظ یک سلطه محدود بر هزینه های تبلیغاتی، به طور ضمنی اشاره کرد که بایننس در موقعیت نقدی قوی قرار دارد و می تواند زمانی که دیگران تعدادشان را کاهش می دهند، استخدام کند.

از آنجایی که زمستان وجود دارد، CZ وضعیت را به عنوان یک نیاز ضروری توصیف کرد که در آن پروژه‌های ضعیف از بین می‌روند و تنها افراد قوی باقی می‌مانند که با بازگشت روزهای خوب شکوفا خواهند شد.

در مورد اینکه چه زمانی چنین خواهد شد، رئیس بایننس فکر می کند که رکود ممکن است حدود چهار سال یعنی ۲۰۲۶(۱۴۰۵) ادامه داشته باشد.

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها