|
کدخبر: 264309

گفت‌وگو گسترش نیوز با رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران:

استفاده از برنج هندی در رستوران ها؛ شایعه یا واقعیت؟

رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران اظهار داشت: هرگز در رستوران ها برنج هندی و تایلندی استفاده نمی شود. شاید در برخی از کترینگ ها از برنج هندی و پاکستانی استفاده شود.

اقتصاد استفاده از برنج هندی در رستوران ها؛ شایعه یا واقعیت؟

با شروع موج گرانی کالاهای اساسی شرایط بدی برای اصناف ایجاد شد. هنوز شرایط به ثبات نرسیده است و هر روز خبر گرانی کالایی دیگر شنیده می شود. رستوران ها در شرایط بلاتکلیفی قرار دارند و افزایش قیمت ها برایشان کافی نیست. شواهد حاکی از این است که برخی رستوران چندین بار تغییر قیمت دادند.

گسترش نیوز در خصوص تغییر نرخ در رستوران ها به گفت و گو با علی اصغر میر ابراهیمی، رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران پرداخت.

سیدعلی-اصغر-میرابراهیمی

میر ابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت مواد غذایی در رستوران ها افزایش نیافته است، اظهار داشت: به مراکز گفته شده وضعیت را تا از بین رفتن حباب های گرانی مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه رستوران دارها باید این شرایط را مدیریت کنند، افزود: باید صبر کرد تا قیمت ها ثبات پیدا کند. تجربه ثابت کرده است که قیمت ها بالا می رود، پس از مدتی کاهش میابد و ثابت می شود.

رستوران کجا، برنج هندی کجا!

رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران در خصوص استفاده برخی رستوران ها از برنج هندی و پاکستانی اظهار داشت: هرگز در رستوران ها برنج هندی و تایلندی استفاده نمی شود. شاید در برخی از کترینگ ها از برنج هندی و پاکستانی استفاده شود. مردم بهترین داور هستند و در هیچ رستورانی نمیتوان غذا بی کیفیت ارائه کرد. باید از مواد غذایی خوب و با کیفیت استفاده کنند که به مشکل نخورند و مشتری خود را از دست ندهند.

میر ابراهیمی در پایان پیش بینی خود از فروش در رستوران ها بیان کرد و افزود: رستوران ها وضعیت خوبی ندارند و تقاضا کاهش پیدا کرده است. هنوز در خصوص سهمیه مرغ و روغنی که درخواست دادیم نتیجه ای به ما اعلام نشده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها