|
کدخبر: 263916

کارمندان منتظر افزایش حقوق باشند؟

سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح حقوق و مزایای کارمندان دولت لایحه‌ای را تدوین و به هیئت دولت ارسال کرده است.

اقتصاد کارمندان منتظر افزایش حقوق باشند؟

اواخر اردیبهشت ماه امسال سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور موضوع اصلاح برخی احکام مربوط به حقوق و دستمزد را به دفتر هیئت دولت ارسال کرده است.

بر این اساس در هفته نخست خرداد ماه نیز دفتر هیئت دولت در خصوص لایحه مذکور از وزیر کار، وزیر اقتصاد، وزیر بهداشت، وزیر دادگستری و معاون حقوقی و رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست بررسی و اعلام نظر فوری داشته است.

بر مبنای مکاتبه زیر، در صورتی که وزرا و معاونین مربوطه ظرف یک هفته نسبت به لایحه پیشنهادی نظری ارائه نکنند به‌معنای موافقت با پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی تلقی خواهد شد.

حقوق کارمندان زیاد می شود؟

گفتنی است، منعطف نمودن نحوه تعیین حقوق کارمندان شرکت نفت، ایجاد کد یکتای پرداخت به کارکنان و دسترسی برخط امور استخدامی به آنها، اصلاح منابع درآمدی متناسب با مصارف اصلاحی و همچنین اختیار افزایش ۱۰۰درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله محورهای این لایحه پیشنهادی مهم است.

منبع: تسنیم
  • کارشناس سیاسی ارسالی در

    چرا باید کارکنان ادارات نفت در سراسر کشو ر حقوقهای نجومی بگیرند در حالیکه کارمندا ن سایر دوایر دولتی یک سوم آنها را دریافت کنند. حتما چون وزارتخانه درآمد زا هستند باید بچاپند و دیگرکارکنان دولت هیچ حقی نداشته باشند این موضوع واقعا ناعادلانه ا ست و دولت باید فکری بحال این اختلاف سطح حقوق بکند.

  • ناشناس ارسالی در


    جناب آقای رئیسی ریئس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
    سلام
    موضوع: تخلف و قصور و فساد اداری وعدم تکریم وپاسخگویی بعضی نیرو های تحت امر شما
    ما به شما رای دادیم تا قانون وعدالت اجرا شود به همین منظور انتقاد سازنده از نظارت وعملکرد شما و نیرو های تحت امر شما جهت بهبود وضعیت با توجه به زمان در دسترس منعکس می شود خواهشمند است در تصمیم گیری ها واجرا قانون را اجرا نمایند :
    1- چرا حکم قانونی بازنشستگان کشوری سال 1400 که قانونی است و همه بازنشستگان کشوری منتظرند را پرداخت ننمودید ؟
    2- بیمه آتیه سازان حافظ همه ماهه ماهیانه بایت بیمه از حقوق ما کسر می نمایدو تنها بیمه ای تکمیلی است که قرارداد انلاین خدمت رسانی با کد ملی با بیمارستان ها ومطب ها و آزمایشگاه ها و دندانپزشکی .. (برای بازنشستگان که مشکللات زیادی دارند وفرزندانشان بیکار هستند و.....) وافراد تحت تکفل ندارد و مثل سایر بیمه ها خدمات رسانی انلاین ندارد ومی فرمایند که هزینه را بازنشسته از 1 میلیون تومان تا 20 و به بالا بدهد ومی روند پول قرض می نمایند یا طلای زن و بچه را فروشند تا پول بیمارستان رابد هند کارشناسان وزارت تعاون می فرمایند گردش مالی داشتید یارانه را قطع نمودید
    وجهت دریافت هزینه بیمارستان ها ومطب ها و آزمایشگاه ها و به ما بدو به ایست و دوندگی فراون پس از چند ما با گرفتن ذره بین کم دادن آیا درصدی بدهند یا ندهند. در ضمن خیلی بازنشستگان توان دوندگیندارند وهزینه پیش شرکت بیمه آتیه سازان می ماند تا سرمایه شان کم نشود
    یا بیمه آتیه سازان حافظ نجوه خدمات رسانی را برای بازنشستگان انلاین نماید یا این شرکت بیمه را منحل نمایید
    موفق باشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها