|
کدخبر: 263534

وعده جدید درباره باز شدن «استقلال»

مدیرعامل فرابورس گفت: بعد از انجام افزایش سرمایه، تیم استقلال فرآیند اخذ مجوز سازمان بورس و مجوز اداره ثبت شرکت‌ها را پیگیری کرده است.

میثم فدایی مدیرعامل فرابورس در رابطه با شرایط بازگشایی نماد دو تیم استقلال و پرسپولیس نکاتی را بیان کرد.

سوال: چرا بازگشایی نماد اسنقلال و پرسپولیس زمان بر شد؟

عد از انجام فرآیند افزایش سرمایه، دو تیم استقلال و پرسپولیس چند مرحله در پیش داشته‌اند که یکی بحث مجوز سازمان بورس و دیگری مجوز اداره ثبت شرکت‌ها بود. تمام این اقدامات را باشگاه استقلال انجام داده ولی باشگاه پرسپولیس در حال طی فرآیند اداره ثبت شرکت ها است. بعد از طی این مراحل این دو تیم یک سری شفاف‌سازی‌های را باید در خصوص بحث صورت‌های مالی ۶ ماهه و دیگر صورت مالی‌های انجام دهند که باشگاه استقلال شفاف‌سازی خود را بر روی کدال انجام داده و در حال تکمیل آن است.

سوال: اگر باشگاه پرسپولیس مراحل شفاف سازی خود را انجام ندهد آیا همچنان این نماد بازگشایی نخواهد شد؟

فدایی: بله درست است. اگر شفاف‌سازی انجام نشود این نماد همچنان بازگشایی نخواهد شد. اما باشگاه استقلال تمام اطلاعات و صورت مالی لازم را بر روی کدال منتشر کرده است.

سوال: برخی طولانی شدن فرآیند بازگشایی این دو نماد را کش و قوس‌های بین سازمان خصوصی سازی و فرابورس می‌دانند چقدر این موضوع درست است؟

فدایی: بین نماد‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد و این موضوع کش و قوس‌ها را تکذیب می‌کنم، باید فرآیند‌ها درست طی شود. برای بازگشایی نماد پرسپولیس نمی‌توان زمانی پیش‌بینی کرد و باید فرآیند لازم را طی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها