|
کدخبر: 262354 نسترن فراهانی

نماینده مجلس یازدهم به گسترش نیوز خبر داد:

تصمیم سخت رئیسی را می‌دانم / بنزین در ۱۴۰۱ گران نمی‌شود

عباسی: رئیس‌جمهوری می‌خواهد در جهت اصلاح نظام اقتصادی گام بردارد و این کار سختی است اما ارتباطی با گرانی بنزین ندارد این فقط خبرسازی خبرنگار‌ها است.

اقتصاد تصمیم سخت رئیسی را می‌دانم / بنزین در ۱۴۰۱ گران نمی‌شود

رئیس‌جمهور با بیان اینکه قرار است در کشور تصمیم‌های سختی بگیریم، گفت: شاید برخی موافق نباشند اما این نگاه نقادانه ما را به افق روشنی که پیش‌روی اقتصاد است، رهنمود می‌کند.» همین استفاده کوتاه آقای رئیس‌جمهوری از کلید واژه تصمیم سخت کافی بود تا موج جدید از نگرانی‌ها در جامعه به راه بیافتد. اینبار گمانه زنی‌ها در مورد تصمیم سخت آیت الله رئیسی به سمت حامل‌های انرژی رفت و نگرانی‌ها بوی بنزین گرفت. اما واقعیت چیست؟ آیا واقعا برنامه دولت گرانی بنزین است؟

نماینده کمیسیون انرژی مجلس یازدهم عقیده دارد نگرانی‌ها در مورد گرانی مایه حیات ماشین‌ها جوسازی خبرنگاران است و هیچ خبری از گرانی نیست. فریدون عباسی دوانی نماینده کمیسیون انرژی مجلس یازدهم در این رابطه با گسترش نیوز گفت‌وگو کرده که در ادامه می‌خوانید. با ما همراه باشید.

گرانی بنزین جوسازی است

فریدون عباسی دوانی، دررابطه با احتمال گرانی بنزین و ارتباط آن با تصمیم سخت رئیس‌جمهوری گفت: به خبرنگاران بگویید جوسازی نکنند خبری از گرانی بنزین نیست.

او تاکید کرد: آیت الله رئیسی تصمیم سخت دارد اما آن تصمیم درمورد مبارزه با فساد و دانه درشت‌ها است.

برنامه ای برای گرانی بنزین نیست

نماینده مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری می‌خواهد در جهت اصلاح نظام اقتصادی گام بردارد و این کار سختی است اما ارتباطی با گرانی بنزین ندارد این فقط خبرسازی خبرنگار‌ها است.

وی ادامه داد: چرا باید بنزین را گران کنیم؟ ما در ۱۴۰۱ هیچ برنامه‌ای برای گرانی بنزین نداریم به مردم بگویید نگران نباشند. مفسدین ریشه دوانده اند و برخورد با آنها سخت است.

  • نادر ارسالی در

    بابا خوش گفت فروش تمامی شرکت های دولتی ب ه خصوصی صرف پول برای درست کردن کل یارانه ها

ارسال نظر