|
کدخبر: 261628

آرامش قیمت دلار در صرافی‌ها

امروز نرخ دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵ هزار و ۴۶۶ تومان ثبت شد و کاهش قیمت اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

قیمت دلار که طی روزهای اخیر ثبات نسبی را در صرافی‌ها تجربه می‌کند، صبح امروز را با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢۵ هزار و ۴۶۶ تومان ثبت کرد.  

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴۶۶ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۳۳ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۷۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۴۶ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۶۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۳۵۸ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۹۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۳۸۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش قیمتی نزدیک به ۳۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۲۴ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۳۶۹ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۱۸ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۳۶۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمت اندکی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۲۳۲ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۵۱ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۲۵۰ برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۶۹ برای خرید کاهش قیمت اندکی داشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر