|
کدخبر: 260778

صفر تا صد خرید خودرو در سامانه یکپارچه + آدرس و زمان شروع اولین فروش

فروش خودرو در سامانه یکپارچه از این هفته شروع می‌شود.

اقتصاد صفر تا صد خرید خودرو در سامانه یکپارچه + آدرس و زمان شروع اولین فروش

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس  http://sale.iranecar.com/ خواهد بود. لازم به ذکر است که این سامانه از امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۲ در دسترس است. در روزهای یکشنبه و دوشنبه، متقاضیان قادر خواهند بود از بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که از سوی تمامی شرکت‌های خودروسازی ارائه‌شده است، مطلع شوند و از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، امکان ثبت‌نام در سامانه فراهم خواهد شد.

در نخستین دوره فروش خودرو در این سامانه، بازه‌ زمانی یک هفته‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته‌شده است و تقدم یا تأخر زمان ثبت‌نام، هیچ تأثیری برروند تخصیص و شانس برنده شدن نخواهد داشت و مراسم تخصیص خودرو با نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

عرضه خودرو براساس این سامانه بسیار متنوع و چند برابر ظرفیت دوره‌های پیشین خواهد بود و تمامی خودروسازان موظفند تمامی محصولات خودروهای سواری خود را در این سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه وجود نخواهد داشت.

روند فروش خودرو در این سامانه شفاف است و به این شکل از تلاطم بازار، بازار سازی و سو استفاده سوداگران و تضییع حقوق مردم جلوگیری خواهد شد.

فروش لاماری ایما در سامانه یکپارچه

شرکت آرین پارس موتور فروش فوری لاماری ایما را از سه شنبه ۲۷ اردیبهشت آغاز خواهد کرد.

در ادامه شرایط فروش خودروی لاماری ایما به دو صورت با تحویل ۹۰ و ۱۲۰ روز کاری آورده شده است.

برای مشاهده بخشنامه های فروش روی لینک های زیر کلیک کنید.

بخشنامه ۱

بخشنامه ۲

ارسال نظر