|
کدخبر: 257386

برابری یک گرم طلا در سال۹۶ با قیمت پوشک بچه در سال جاری

آیا می‌دانستید که طلا همین چند سال پیش، گرمی ۱۵۰هزار تومان بود و شما با یک میلیون تومان می‌توانستید به راحتی یک نیم ست طلا خریداری کنید! و اما امروز آن رقم، حتی برای خرید یک کیلو گوشت هم کافی نیست.

امروز با ۱۵۰هزار تومان چه چیزی می‌توانید بخرید؟ شاید در لحظه گزینه خاصی به ذهنتان نرسد؛ با ما در ادامه همراه باشید تا برخی از مواردی که می‌توانید با این پول بخرید را برایتان ترسیم کنیم.

با نگاهی به قیمت‌ها در بازارهای مختلف می‌بینید که ۱۵۰هزار تومان، نیم کیلو گوشت قیمه گوسفندی ممتاز می‌شود! همچنین با این پول می‌توانید در یک رستوران معمولی شهر، یک عدد پیتزا بخرید؛ یا یک عدد همبرگر. همچنین با این رقم می‌توانید سه شانه تخم مرغ خریداری کنید.

در ادامه قیمت برخی از اقلام دیگر که برای خرید آن به ۱۵۰هزار تومان پول نیاز دارید، می‌آید.

 

قیمت

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    اینم بگید که یک کارمند میتوانست در ماه ب یست گرم طلا بخره و سالانه دوتا پراید ۱۱۱ ( حقوق ۳۳۰۰) اما امروز یک کارمند با حقو ق ۸۴۰۰( مدرک فوق لیسانس) تنها ۵/۵ گرم و برای دوتا ۱۱۱ باید بیش از ۴ سال پول ذخیر ه کند اگر هیچی نخورد و نخرد، ینی سرمایه ما کارمندان ارزشش یک چهارم حقوق دریافتی سال ۹۶ هست و دولت قبل و کنونی بزرگترین ظ لم را کردند الان باید بیش از ۳۶ میلیون د ر ماه دریافت کنیم تا به ۳۳۰۰ سال ۹۶ برسی م امان ازظلم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها