|
کدخبر: 254693

تخم‌مرغ ارزان شد

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به عرضه ۱۰ تن تخم‌مرغ دولتی در استان، گفت: با عرضه این میزان تخم مرغ، قیمت آن در بازار کاهشی شد.

ایرج صفایی اظهار کرد: در پی تنش ایجاد شده در هفته‌های گذشته در بازار تخم مرغ استان و افزایش قیمت این محصول در بازار، با وارد کردن ۱۰ تن تخم مرغ از تهران وعرضه آن با قیمت مصوب، هم اکنون قیمت تخم‌مرغ در بازار استان کاهشی شده و به قیمت مصوب رسیده است.

 صفایی افزود: هم اکنون تخم مرغ تنظیم بازاری در ۲۰ مکان و نیز سامانه بازرگام به آدرس https://kermanshah.bazargam.com/با قیمت مصوب هرشانه ۳۰ عددی ۴۳ هزار تومان در حال عرضه است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه دار بودن عرضه تخم‌مرغ دولتی در فروشگاه‌های تنظیم بازار استان، گفت: در صورت افزایش مجدد قیمت تخم مرغ در بازار آزاد، بازهم امکان توزیع بیشتر تخم مرغ تنظیم بازاری در استان وجود دارد.

صفایی در ادامه اشاره ای هم به عرضه پنج تن خرمای مضافتی بم در فروشگاه های تنظیم بازار استان داشت و گفت: عرضه خرمای تنظیم بازاری نیز تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

 صفایی تاکید کرد: تلاش می کنیم تا با عرضه به هنگام محصولات تنظیم‌ بازاری از ایجاد تنش در بازار کالاهای اساسی کشاورزی در استان جلوگیری کنیم.

 

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها