|
کدخبر: 254532

پیش‌بینی مهم از قیمت دلار

رئیس اسبق کانون صرافان، قیمت دلار پس از آزادسازی دارایی‌های مسدود شده را پیش‌بینی کرد.

اقتصاد پیش‌بینی مهم از قیمت دلار

علی‌اصغر سمیعی در یادداشتی نوشت: آزاد شدن مقداری از پول‌های بلوکه شده و حتی آزاد شدن همه آنها به خودی خود باعث تقویت ارزش پول ملی ما نمی‌شود.

وی افزود: فقط اگر مسئولین اقتصادی بخواهند عوام‌فریبانه، یا عوامانه و با تزریق بیش از تقاضا بازار را تحت‌تاثیر قرار دهند، برای مدت کوتاهی می‌توانند به صورت مصنوعی قیمت‌ها را پایین‌تر از قیمت واقعی بیاورند.

رئیس اسبق کانون صرافان تصریح کرد: البته خود این کار هم کاری ناپایدار غیراقتصادی و باعث فریب فعالان اقتصادی و گسترش واردات بی‌منطق و فرار سرمایه به طرق مختلف و کلا به ضرر منافع کشور و مردم خواهد بود.

منبع: خبر آنلاین
  • محمد ارسالی در

    اینقدر دلار جمع کردید که اگر دلار پاین ب یاد ضرر خواهید کرد مثل زالو خون مردم رام کیدید شما صرف ها حالا دلار ۳۰۰۰هزارتومان ی را کردن ۳۰۰۰۰هزارتومان اونهم تو ۴سال م ردم فقط اون ۱۰درصد نیستند که دلار را به این روزانداختند دلار باید قیمتش بیاد پای ن زیر ۱۰ هزارتومان تا مردم نفس بکشند وگر نه فاتحه همه شما فودلها خوانده است مرگ ب ر هرکسی که مخالف افزیش قدرت پول ملی یعنی ریال هست خداوند جای حق نشسته ودست رهبری برسر مردم هست وشما به جهنم خواهید رفت و انساالله بر شکست خواهید شود همانطور که ا ین چندسال مردم رادرسختی قراردادید وحتی گ وجه سیب زمینی وپیاز را هم از مردم گرفتید لعنت خداوند بر شما که قوم ظلمین هستید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها