|
کدخبر: 251528

با ۲ میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

مناطق غرب تهران در چندین سال اخیر، رشد جمعیتی بسیار داشته‌اند و محبوبیت ببشتر بین مردم پیدا کرده‌اند. می‌توان گفت خرید ملک نوساز در مناطق غرب تهران مثل صادقیه، سعادت آباد، شهرک غرب، گیشا، پونک و ستارخان به بودجه بیشتری نسبت به خرید آپارتمان نوساز در شرق نیاز دارد و همینطور مناطق غربی از بافت مدرن‌تری برخوردار هستند. در ادامه به بررسی قیمت واحدها در این مناطق خواهیم‌ پرداخت.

پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته‌است و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید و از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است. یک واحد ۱۰۰ متری نوساز و ۲ خوابه در این محله، ۵میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. برای خرید آپارتمانی نوساز با متراژ ۵۰ متر و ۱ خواب نیز باید ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بودجه داشته‌باشید‌.

سعادت آباد نیز از دیگر مناطق مشهور غرب تهران است. واحدی نوساز و ۳ خوابه و ۱۶۲ متری در این منطقه، ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین برای خرید آپارتمانی ۱ ساله، ۱۴۸ متری و دارای ۳ خواب نیز باید ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.در همین منطقه، واحدی ۱۸۵ متری ۱ ساله و ۳ خوابه ۱۶ میلیارد تومان قیمت دارد.

در ستارخان یک آپارتمان ۱۰۴ متری و ۲ساله و دارای ۲ خواب، ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان ارزش دارد.

در گیشا نیز برای خرید یک واحد آپارتمان ۱ ساله‌ ۱۸۳ متری دارای ۳ خواب به سرمایه‌ای معادل ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است.

همچنین یک واحد نوساز ۱۴۰ متری و ۳ خوابه در طرشت، ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در صادقیه نیز خرید یک واحد نوساز ۱۳۶ متری که دارای ۳ خواب است، ۷ میلیارد و ۵۶۱ میلیون تومان سرمایه لازم دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت-آپارتمان

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها