|
کدخبر: 249287

تازه ترین پیش بینی از بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری

استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، هم بنیانگذار اپل، دیدگاه خود را در مورد رمزارزها در مصاحبه ای در Wild Ride با پادکست Steve-O که هفته گذشته منتشر شد، به اشتراک گذاشته است.

او با به اشتراک گذاشتن تجربه سرمایه گذاری خود در بیت کوین شروع کرد. “من در ابتدا مقداری بیت کوین خریدم تا بگویم چگونه با این چیز جدید بازی می کنید؟ چگونه چیزی را آنلاین می خرید؟ من آن را درک کردم چگونه چیزهایی را در کشورهای دیگر خریداری می کنید، و چگونه برای یک دونات در کشور دیگری هزینه می کنید؟ چگونه دستگاه خودپردازی را پیدا کنید که روی بیت کوین شما کار کند؟ من می خواهم همه چیز را آزمایش کنم و یاد بگیرم.” در ادامه توضیح داد:

“و سپس بیت کوین بسیار بالا رفت. خب من ترسیدم و تمام بیت کوینم را فروختم به جز یک بیت کوین.”

وزنیاک توضیح داد که هدف او این است که “به اندازه کافی بازی کند، با آن ها آزمایش کند، اما از آن پول دربیاورد.” با این حال، او خاطرنشان کرد: “دو بار با افزایش یافتن بیت کوین درآمد کسب کرده است.”

بنیانگذار اپل به پیش بینی قیمت بیت کوین ادامه داد: “اخیراً فکر می کنم بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار می رسد.” او توضیح داد: “فقط نمی‌دانم این احساس را از کجا دریافت می‌کنم. من نمی توانم هیچ تحلیلی را در آن قرار دهم. من واقعا آن را از  این همه علاقه احساس می کنم. علاقه به کریپتو بسیار زیاد است.” وزنیاک همچنین فاش کرد که اخیراً “مقداری سرمایه” در یک کیف پول آنلاین در صرافی رمزارز کوین بیس گذاشته است.

در حالی که وزنیاک مقداری پول در بیت کوین دارد، او توضیح داد که یک سرمایه گذار نیست. او گفت: “من سرمایه گذاری نمی کنم. من هرگز در زندگی ام روی سهام سرمایه گذاری نکرده ام. من هرگز از اپل استوک در آیفون استفاده نکرده ام. چون این به فرمول شادی من بر میگردد.” او گفت : “متوجه شدم در اینصورت آرامش به سراغ من می آید و مثل معامله گران نگران بالا و پایین شدن قیمت ها نیستم”

وزنیاک در گذشته چندین چیز خوب در مورد بیت کوین گفته است. هفته گذشته، او گفت که بیت کوین تنها رمزارزی است که می توان گفت ” طلای دیجیتال” است. در ژوئیه سال گذشته (تیر ۱۳۹۹)، او گفت که بیت کوین یک “معجزه ریاضی” است.

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها