|
کدخبر: 246588

بازگشت امید به بازار رمزارز

بیت‌کوین در یک هفته گذشته از کف قیمتی ۳۷ هزار دلار تا ۴۴ هزار دلار رشد کرده و دوباره فعالان بازار را به شروع روند صعودی امیدوارد کرده است.

شرکت تجزیه داده glassnode گزارشی در رابطه با هولدرهای بیت‌کوین از ماه سپتامبر ۲۰۲۱ تا به امروز منتشر کرده است.

بررسی نمودارهای این شرکت نشان می‌دهد که آدرس‌هایی که کمتر از ۱۰۰ بیت‌کوین داشتند در شش ماه گذشته خرید بیشتری انجام دادند. به عبارتی نهنگ‌ها از ریزش بازار در شش ماه گذشته استفاده کردند.

بیت‌کوین در زمان نوشتن این گزارش در محدوده قیمتی ۴۴ هزار دلار معامله می‌شود. همچنین دامیننس بیت‌کوین در یک هفته گذشته حدود ۲ درصد رشد کرده و این نشانه خوبی برای بازار است. یکی از محرک‌های اولیه برای رشد بیت‌کوین افزایش دامیننس این ارز دیجیتال است.

یکی از دلایل رشد بیت‌کوین از کف قیمتی ۳۷ هزار دلار، افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال بود. همچنین تعداد آدرس‌های جدیدی که در یک هفته گذشته بیت‌کوین خریدند سقف جدیدی ثبت کرد و به ۴۰ میلیون و ۲۷۶ هزار عدد رسید.

همانطور که گفتیم بیت‌کوین در یک هفته گذشته حدود ۱۷ درصد رشد کرد و بیش از ۲۰۰ هزار بیت‌کوین در زمان رشد بازار توسط نهنگ‌ها جابه‌جا شد.

با اینکه بیت‌کوین حالا در محدوده امیدوارکننده‌ای قرار دارد اما هنوز ۶ درصد از اول سال ۲۰۲۲ و ۲۵ درصد از سقف تاریخی خود فاصله دارد.

خرید زیاد نهنگ‌ها نشان می‌دهد بازار پتانسیل رشد را دارد و افزایش آدرس‌های بیت‌کوین جدید بیانگر آن است که سرمایه‌گذاران جدید به این حوزه وارد شده‌اند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها