|
کدخبر: 242099

بیبی دوج کوین از شیبا سبقت گرفت

بیبی دوج کوین توانسته است رکورد جدیدی ثبت کند و با داشتن ۱.۴ میلیون کاربر، از تعداد دارندگان شیبا اینو پیشی بگیرد. حساب رسمی توییتر بیبی دوج این موضوع را جشن گرفت و ویدئویی با محتوای بی بی دوج آتشین، منتشر کرده است.

اطلاعات BscScan نشان می‌دهد که در حال حاضر تعداد دارندگان بیبی دوج به ۱,۴۰۰,۶۳۶ نفر رسیده است. این تعداد روزانه با سرعت زیادی در حال افزایش است. از طرف دیگر، اطلاعات اتراسکن نشان می‌دهد تعداد دارندگان کنونی شیبا اینو ۱,۱۷۰,۳۸۶ نفر هستند. اطلاعات فوق مشخص می‌کند که از لحاظ تعداد دارندگان، بیبی دوج در حال فاصله گرفتن از شیبا اینو است.

در زمان نگارش این خبر قیمت بیبی دوج با ۳.۶٪ کاهش نسبت به روز گذشته به ۰.۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۳ دلار رسیده است.

دنبال کنندگان بیبی دوج کوین در توییتر به ۹۶۹,۰۰۰ نفر رسید

توییتر رسمی بیبی دوج در حال حاضر ۹۶۹.۱ دنبال‌کننده دارد.

بیبی دوج کوین به دلیل دستاورد اخیر خود به صدر خبرها رسیده است. در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن)، بی بی دوج وارد بزرگترین صرافی رمزارز کانادا به اسم بایکونومی گلوبال (Biconomy Global) شد. در تاریخ ۳ فوریه (۱۴ بهمن) بیبی دوج با باشگاه‌های فوتبال، همکاری‌های مختلف ایجاد کرد.

بیبی دوج وارد صرافی رمزارز سنگاپوری بیت‌گت گلوبال (Bitget Global) نیز شده است. بیت‌گت گلوبال اعلام کرده است که کاربران این صرافی از هم‌اکنون می‌توانند به معامله بی بی دوج بپردازند.

عرضه بازی‌های P۲E توسط توکن بیبی د‌وج

بیبی دوج کوین پس از عرضه خود، به دلیل اقتصاد توکنی ابرضدتورمی خود توانسته است در روند صعودی صنعت کریپتو قرار بگیرد. بی بی دوج با عرضه پلتفرم P۲E اخیر خود، نه تنها کاربران کنونی از این ویژگی جدید بهره بردند، بلکه بیبی دوج در مسیر افزایش آگاهی درباره تغییرات آب‌وهوایی به روش جالب و سرگرم‌کننده قرار می‌گیرد.

بیبی دوج در آستانه عرضه متاورس

طبق گزارشات موجود، بیبی دوج کوین در حال برنامه‌ریزی برای ورود به متاورس است. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۲، تیم توسعه‌دهنده بیبی دوج یک ویدئوی ۹ ثانیه‌ای منتشر کرد که همانند خلاصه‌ای از برنامه‌های متاورس این رمزارز بود.


 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها