|
کدخبر: 240870

جزییات عرضه اولیه «فزر» / به هر نفر چند سهم رسید؟

تعداد ۳۰۰ میلیون سهم شرکت پویا زرکان آق دره معادل ۱۰درصد از سهام این شرکت، با نماد معاملاتی «فزر» و به روش ثبت سفارش، امروز در فرابورس ایران عرضه اولیه شد.

اولین عرضه اولیه بازار سرمایه پس از پنج ماه وقفه، به نماد معاملاتی «فزر» اختصاص یافت و روز جاری، تعداد ۳۰۰ میلیون سهم شرکت پویا زرکان آق دره معادل ۱۰درصد از سهام این شرکت در فرابورس ایران، عرضه اولیه شد. لازم به ذکر است که آخرین عرضه اولیه سال ۱۴۰۰، مربوط به نماد «شکام» بود که در شهریورماه سال جاری صورت گرفت.

میزان مشارکت در این عرضه اولیه، یک میلیون و  ۲۶۱هزار و  ۴۵۵ کد معاملاتی و قیمت کشف‌شده به ازای هر سهم، ۲۱۴۲۹ ریال ‌بود.

شرکت پویا زرکان آق دره (سهامی عام)، پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و سی و دومین نماد معاملاتی (شصت و ششمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد. تاریخ پذیرش این شرکت، ۵ مهرماه سال جاری بوده و در تاریخ ۴ بهمن ۱۳۹۹ نزد سازمان بورس و اراق بهادار ثبت شده است. این شرکت با نماد معاملاتی «فزر»، در گروه استخراج کانه‌های فلزی، زیرگروه استخراج کانه‌های فلزی غیرآهن روی تابلوی بازار اول فرابورس ایران درج شده است.

بازار سرمایه در حالی امروز شاهد یک عرضه اولیه بود که با وجود گذشت حدود پنج ماه از توقف این موضوع، نتوانست نظر سهامداران را به خود جلب کند و استقبال زیادی از این عرضه اولیه نشد. با وجود تمدید عرضه اولیه «فزر» تا ساعت ۱۲ نیز، سهامداران نسبت به این اتفاق واکنش چندان مثبتی را از خود نشان ندادند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها