|
کدخبر: 240407

سخنگوی قوه قضاییه: بازار رمزارز در ایران بسیار خطرناک است

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تذکر رئیس قوه قضاییه به بانک مرکزی پیرامون تعیین تکلیف بازار رمزارزها گفت: در کشور ما بازار رمزارز بسیار خطرناک است و شفاف نیست.

اقتصاد سخنگوی قوه قضاییه: بازار رمزارز در ایران بسیار خطرناک است

خدائیان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در روزهای اخیر شاهد ریزش بازار رمز ارزها بودیم و رئیس قوه قضائیه اخیراً تذکری به بانک مرکزی در این رابطه داده است، این تذکر به کجا رسید؟ گفت: پدیده رمز ارزها امروز خودش را به اقتصاد جهانی تحمیل کرده است و پدیده‌ای است که نمی شود به راحتی از کنار آن گذشت. برخی از کشورها آن را به عنوان یک ارز خارجی می دانند و برخی از کشورها آن را به رسمیت نشناخته اند. در کشور ما هم می بینیم برخی در این زمینه فعالیت دارند و متاسفانه بازار خطرناکی است و شفاف نیست. برخی از این وضعیت سوء استفاده می کنند و اقدام به کلاهبرداری می کنند.

وی افزود:  ما چند پرونده در رابطه با رمز ارزها در قوه قضائیه داریم ولی چون این پدیده در کشور تعیین تکلیف نشده، رئیس قوه قضائیه از باب پیشگیری به بانک مرکزی و متولیان امر تذکری در رابطه با تعیین تکلیف داد که متولیان می خواهند چه اقدامی در رابطه با رمزارزها داشته باشند. ما نباید منتظر باشیم مشکلی در جامعه ایجاد شود و بعد چاره‌ای کنیم. در سازمان بازرسی هم قبلاً هشدار های لازم را به مسئولان دادیم و متولیان هم مشغول بررسی این موضوع هستند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها