|
کدخبر: 229241

اظهارات مهم سخنگوی دولت درباره منابع ارزی ایران

سخنگوی دولت درباره وضعیت منابع ارزی کشور گفت: شرایط تحریمی را نمی‌توان با شرایط عادی مقایسه کرد البته در بحث فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از آن شاهد ثبات در بازار ارزی هستیم و مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم.

اقتصاد اظهارات مهم سخنگوی دولت درباره منابع ارزی ایران

سخنگوی دولت درباره تسریع در انتصابات جدید از سوی دولت، گفت: مطالبه مطرح شده به حق است و صدای آن به گوش دولت رسیده است. رییس جمهور در جلسه اخیر هیات دولت نسبت به تسریع تعیین تکلیف و تثبیت مدیران تاکید داشتند.  

بهادری جهرمی ادامه داد: بنای دولت بر تغییر و توسعه مدیران نبوده و نیست. بنای دولت به شایسته سالاری، داشتن کارآمدی لازم برای حل مشکلات و داشتن اعتقاد به حرکت تحولی دولت است.  از مدیران موجود اگر کسی با این نگاه باشد وضعیتش باید تثبیت شود.

سخنگوی دولت درباره وضعیت منابع ارزی کشور گفت: طبیعتا کشور در شرایط تحریمی است و شرایط تحریمی را نمی‌توان با شرایط عادی مقایسه کرد البته در بحث فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از آن شاهد ثبات در بازار ارزی هستیم و مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم.

وی افزود: عرضه ارز نیمایی در روزهای اخیر بیش از قبل است و با توجه به فروش نفت و منابع حاصل از آن شاهد اتفاقات خوب در گشایش‌های ارزی خواهیم بود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها