|
کدخبر: 227887

اختصاصی گسترش نیوز

تلکام ۲۲ ساله شد

نمایشگاه تلکام پس از دو سال تعویق به دلیل شیوع کرونا، با شعار تحول دیجیتال و توسعه پایدار آغاز به کار کرد.

اقتصاد تلکام ۲۲ ساله شد

مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه یا همان تلکام ۱۴۰۰ امروز با حضور سید محمد غرضی وزیر اسبق مخابرات ایران، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، حسن زمانی رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و سایر مسئولان و فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰ بعد از دو سال تعویق به دلیل شیوع کرونا قرار از امروز تا ۵ دی ماه با شعار تحول دیجیتال و توسعه پایدار فعالیت خواهد داشت.

نمایشگاه ایران تلکام ۱۴۰۰ در فضایی به وسعت حدود ۱۰ هزار متر مربع با حضور ۱۰۰ شرکت و مجموعه فعال در این حوزه با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن های ۷، ۸ و ۹ میزبان متخصصان و فعالان حوزه بین‌المللی مخابرات و فناوری اطلاعات خواهد بود.

گفتنی است در این نمایشگاه شرکت‌های زیرساختی این حوزه در قالب ارائه تخصصی خدمات و دستاوردهای نوین و انجام مذاکرات B۲B حضور خواهند داشت. همچنین فعالان و شرکت‌های حوزه مخابرات و فناوری‌های ارتباطی نیز در این نمایشگاه در قالب مشارکت و یا بازدید حضور پیدا خواهند کرد. بر اساس نوع شعاری که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده می‌توان گفت صنعت مخابرات پشتوانه تحول در عرصه دیجیتال بوده و تحول در این عرصه باعث توسعه پایدار خواهد شد.

به گزارش گسترش نیوز، حوزه ICT نیز امروزه موتور محرکه تمام بخش‌های صنعتی، تجاری و بازرگانی بوده و بسیار حائز اهمیت است. برگزاری چنین نمایشگاهی نیز باعث تسریع در حرکت این موتور خواهد شد. از سایر بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، ارائه‌هایی از سوی متخصصان و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها اشاره کرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها