|
کدخبر: 219071

نظر معامله گران درباره آینده قیمت سکه

تا زمانی که فلز گران بهای داخلی بالای خط ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد، می توان به ادامه روند صعود سکه خوشبین بود.

اقتصاد نظر معامله گران درباره آینده قیمت سکه

 سکه به یکباره توانست به بالای خط حساس ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان برگردد. رشد بهای دلار و شکست مقاومت ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومانی در بازار اسکناس آمریکایی موجب شده است که سکه بازان نیز نسبت به آینده این فلز گران بها خوشبین تر شوند.

به گفته فعالان، تا زمانی که فلز گران بهای داخلی بالای خط ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد، می توان به ادامه روند صعود سکه خوشبین بود. در کنار این، ارزش ذاتی سکه بیشتر شده است و این موضوع نیز تا حدی از رشد بهای این فلز گران بها در بازار حمایت می کند. دیروز بعدازظهر ارزش ذاتی سکه به بالای ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان برگشت. این در حالی بود که در ابتدای هفته ارزش ذاتی سکه تا محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نزول کرده بود.

نگاه تحلیل گران فنی به آینده سکه

تحلیل گران فنی باور داشتند در صورتی که روز یک شنبه سکه محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست می داد،‌ حتی امکان بازگشت به کانال ۱۱ میلیون تومانی وجود داشت. ولی در شرایط کنونی خط حمایت سکه مقداری بالا آمده است و به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. مقاومت بازار نیز تا محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالا رفته است.

تعیین شرایط نوسانی سکه از کانال دلار

از نگاه بیشتر معامله گران در صورتی که دلار به بالای سطح ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان جهش کند، سکه حرکت خود به سوی مقاومت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را آغاز خواهد کرد. اگر اسکناس آمریکایی از محدوده حمایتی ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان پایین برود، سکه به سوی حمایت ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گام برخواهد گشت.

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    اشتباه نکنید در واقع قیمت سکه افزایش پید ا نمی کند بلکه پول ملی به لطف حضرات هر ر وز بی ارزشتر می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها