|
کدخبر: 211866

عاشقان فورد موستانگ این خبر را بخوانند

فورد موستانگ خودرویی است که با پیشرانه ۸ سیلندر عجین شده و وقتی که موستانگ مک ای معرفی شد همه از دیدن آن خوشحال نشدند.

اقتصاد عاشقان فورد موستانگ این خبر را بخوانند

این خودرو از زمان عرضه تاکنون موفقیت زیادی داشته و قطعاً زمان مناسبی برای پوست‌اندازی موستانگ کوپه جدید فرا رسیده است. ما قبلاً درباره احتمال استفاده از سیستم چهار چرخ محرک برای نسل جدید موستانگ بحث کرده بودیم و حالا به نظر می‌رسد چیزی تائید شده که به مذاق طرفداران سرسخت این خودروی عضلانی خوش نخواهد آمد. بر پایه اطلاعات به دست آمده از پروفایل پدرو مارادی مهندس فورد، نسل جدید موستانگ با دو پیشرانه هیبریدی تولید خواهد شد.

در پروفایل مهندس فورد می‌بینیم که از جولای تا نوامبر سال پیش او در حال کار روی نسخه‌های پیش‌تولیدی موستانگ ۲۰۲۳ به ویژه مدل‌های مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری هیبریدی و ۸ سیلندر ۵ لیتری هیبریدی بوده است. به این ترتیب تائید می‌شود نسل جدید موستانگ اولین خودرو از این نوع بوده اما هنوز مشخص نیست که موستانگ S۶۵۰ فقط به‌صورت هیبریدی تولید خواهد شد یا اینکه پیشرانه‌های بنزینی نیز برای آن طراحی خواهد گردید. با این وجود به نظر می‌رسد فورد تعهد بسیار زیادی به الکتریکی سازی داشته و می‌خواهد نسخه‌های پایه و سطح بالای این خودرو را با گزینه‌های کاراتری ارائه کند.

این برند در حال آماده شدن برای تولید موستانگ تمام الکتریکی در سال ۲۰۲۸ بوده و بنابراین باید از یک جا این حرکت را شروع کند. اگر شایعات درباره سیستم چهار چرخ محرک درست باشد شاید همین پیشرانه‌های هیبریدی پاسخ سؤال باشند. احتمال دارد پیشرانه‌های بنزینی همچنان اکسل عقب را به حرکت درآورده و پیشرانه‌های الکتریکی نیز در بخش جلو و به منظور بهبود چسبندگی بکار روند. اگر موستانگ چهار چرخ محرک چنین طراحی‌ای داشته باشد احتمال دارد هنوز هم خریداران قادر به برن اوت کردن با این خودرو باشند.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها