|
کدخبر: 210789

شیبا رکورد شکنی کرد

ارز دیجیتال شیبا در معاملات امروز بازار رمرزارزها به بالاترین قیمت تاریخی خود رسید. این ارز با رشدی ۵۰ درصدی مواجه شد.

اقتصاد شیبا رکورد شکنی کرد

ارز دیجیتال شیبا در معاملات امروز بازار رمرزارزها به بالاترین قیمت تاریخی خود رسید. این ارز با رشدی ۵۰ درصدی در کمتر از دو روز حالا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۳۹ دلاری معامله می‌شود.

آخرین رشد قیمت شیبا به ۱۵ اکتبر برمی‌گردد که این رمزارز در آن زمان به قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۸ دلاری رسیده بود و بعد از کمی اصلاح حالا به سقف تاریخی خود رسیده است. در هفت روز گذشته ارزش بازار شیبا با بیش از ۵۰ درصد رشد به ۱۹ هزار میلیارد دلار رسیده و حالا این ارز دیجیتال در یک قدمی دوج‌کوین از نظر ارزش بازار قرار گرفته است.

در حال حاضر با حدود ۳۹۵ هزار میلیارد توکن، بیشترین عرضه در گردش را دارد. در ماه سپتامبر، این توکن که الهام گرفته از دوج‌کوین بوده بعد از توئیت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در خصوص آمدن یک توله سگ شیبا به نام فلوکی رشدی ۴۰ درصدی را تجربه کرد.

کوین‌تلگراف در تحلیلی در روز ۱۸ اکتبر پیش‌بینی کرده وبد که توکن شیبا در آینده نزدیک به ۰٫۰۰۰۰۵۲ دلار خواهد رسید و احتمالا بعد از آن مجددا با اصلاح جزئی مواجه شود.

بسیاری از تحلیلگران رشد دوج‌کوین و شیبا را به دلیل حمایت ایلان ماسک می‌دانند. او اخیرا در کنفرانسی در کالیفرنیا اعلام کرده بود: « به نظر من امکان نابودی رمزارزها از سوی دولت‌ها وجود ندارد، آنها تنها می‌توانند تنها سرعت رشد آنها را کمی آهسته‌تر کنند.»

علاوه بر این، این کارآفرین معتقد است که دولت آمریکا نباید در حوزه نظارت بر رمزارزها وارد شود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر