|
کدخبر: 206166

اظهار نظر نماینده مجلس در مورد همسان سازی حقوق ها

ضروری است که همسان سازی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد با کارکنان و اساتید دانشگاه‌های دولتی صورت گیرد و پایانی بر تبعیض‌ها باشد.

 نماینده سراب در مجلس گفت: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود.

یوسف داوودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۱۲ مهرماه) در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور اظهار داشت: کشورهای همسایه شمال غرب ایران باید توجه کنند و مراقب باشند که در دام رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی نیفتند.

 وی افزود: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود.

نماینده سراب در مجلس تصریح کرد: کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور حقوق کمی می‌گیرند و در برخی ماه‌ها اصلا حقوقی به آن‌ها داده نمی‌شود و زندگی آن‌ها به سختی می‌گذارد، لذا ضروری است که همسان سازی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد با کارکنان و اساتید دانشگاه‌های دولتی صورت گیرد و پایانی بر تبعیض‌ها باشد.

داوودی گفت: تصویب و اجرای رتبه بندی معلمان و پذیرش آخرین مدرک تحصیلی فرهنگیان و همچنین همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان از ضروریات جامعه امروز ما است.وی در پایان گفت: صادرات سیب زمینی مازاد کشاورزان کمک موثری به کشاورزان آذربایجان شرقی و اردبیلی است.

منبع: فرارو

ارسال نظر