|
کدخبر: 203872

تاثیر سخنان وزیر امور خارجه بر دلار

دلار در روز‌های پایانی هفته تحت تاثیر افزایش بالارفتن انتظارات تورمی در مدار صعودی قرار گرفت و تا ۲۷۷۰۰تومان پیش رفت اما بعد از انتشار اظهارات وزیر خارجه مبنی بر اینکه مذاکرات وین به زودی از سرگرفته می‌شود، نرخ این ارز تا عصر امروز به سطح ۲۷۵۵۰تومان بازگشت.

اقتصاد تاثیر سخنان وزیر امور خارجه بر دلار

اواخر هفته گذشته معامله‌گران افزایشی موفق شدند با بالا بردن حجم خرید‌ها دلار را تا سطح ۲۷۷۰۰تومان افزایش دهند و این روند تا معاملات ظهر امروز هم ادامه داشت اما با ورود سیگنال‌های کاهشی پیرامون برجام، دلار به سطح ۲۷۵۵۰تومان بازگشت.

از آنجا که برخلاف پیش‌بینی‌ها، در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبری از برجام و تعیین زمان برگزاری دور بعدی مذاکرات نشده انتظارات تورمی بالا رفته و از همین رو دلار مجددا سطح ۲۷۷۰۰تومان را لمس کرده است؛ ‌حالا امروز اظهارات امیرعبداللهیان به کمک بازار آمد و باعث کنترل خرید‌ها و اصلاح قیمت دلار شد.

به گفته برخی فعالان بازار ارز، سیگنال‌های فعلی قدرت بازگرداندن دلار به محدوده ۲۶هزار یا بالا بردن آن تا سطح ۲۸هزار تومان را ندارد و تا زمانی که مذاکرات برجام احیا نشود دلار در همین محدوده نوسان خواهد داشت؛ هرچند عده‌ای هم معتقدند که امید‌ها نسبت به این موضوع تضعیف شده و احتمال افزایش قیمت دلار وجود دارد.

حالا معامله‌گران فنی اظهار می‌کنند چنانچه دلار مرز ۲۷۸۰۰تومان را رد کند بازار وارد مسیر صعودی خواهد شد و در مقابل عقب‌نشینی این ارز تا سطح ۲۷۳۰۰تومان تمایل به خرید را کاهش خواهد داد.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سر ما که دلار هفتا تک تومانی را با بیست هفت هزار تومانی عوض کردیم اون هم همش به این کشور و اون کشور فرستاده میشه

  • احمد ارسالی در

    مرغوگوشت از سفره مردم حذف شده بود تخمرغ وبرنج هم اقای رییسی حذف کرد بتخم اقای ام یر عبدالهیان که میخواد مذاکره بشه یا نه اقای شریعتمداری کیهان هم که از وقتی رییس ی امده دیگه ستونی بابت تورم و گرونی ومعش یت ندارن چون سرشون شلوغ شده همسر گرام خر ج میکنن بادا بادا مبارک بادا

  • ناشناس ارسالی در

    برجام دروغ بزرگ هشت سال با این دروغ همه داشته های کشور را بوسیله نامی به اسم برجام نابود کردن ساید برجام اسم رمز منافقین داخلی وغربیها باشد چیزی کعه با هیچ عقل سلیمی سازگار نیست فقط با عقل غربگراها سازگار هست امیدواریم این دولت بتواند تا حدی این ننگ را اصلاح نماید سنگی دیوانه ای به‌چاه می اندازد صدتا عاقل بدرد سر می افتند

  • ناشناس ارسالی در

    شرکت غگلپا و قصفها باید مدیرانش را در می دان شهر اویزان کنند باید شرکت هایشان را به آتش کشید چون مال مردم را به بازی گرفت ند مردم چه گناهی کردند که هر روز بیایند و ببینند حقوقی شرکت داره به عمد قیمت پای ین میاره بعد می خره دپو می کنه مجدد در س قف بندازه به مردم بدبخت . ناظر و بازرس ک ل کشور و دادستان هم خوابند و باید کسی شک ایت کند مردم هم نای پیگیری ندارند ولی هس تند افرادی که صبور نیستند و با یک شاخه ک بریت شرکتی را بفرستند رو هوا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها