|
کدخبر: 200901

بازگشت یک نماد بورسی بعد از ۳ سال

"شلیا" یکی از جنجال برانگیزترین عرضه‌های اولیه فرابورس از سال ۹۴ تا به امروز بوده است و تا به امروز متوقف بوده است. امروز با توجه به پیام ناظر این نماد در حال بازگشایی می‌باشد.

اقتصاد بازگشت یک نماد بورسی بعد از ۳ سال

این شرکت وابسته به سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران (با مالکیت ۹۴ درصدی)، با سرمایه اسمی بیش از ۸ میلیارد تومان، ۲۴ آبان سال ۹۳ مورد پذیرش قرار گرفت و از ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۴ در گروه محصولات شیمیایی و با نماد معاملاتی " شلیا" در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد.

در تاریخ ۲۶ آذر ماه ۹۷ سامانه کدال اطلاعیه‌ای مبنی بر توقف نماد جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ منتشر کرد و معاملات نماد متوقف گردید و پس از آن در تاریخ ۳ دی ماه اطلاعیه دیگری بر روی سایت به شرح زیر قرار گرفت:

مطابق با اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال، به علت عدم رعایت معیار‌های پذیرش یا الزامات افشا توسط شرکت مواد ویژه لیا، نماد معاملاتی (شلیا ۱) تعلیق شد.

همچین بعد از آن در تاریخ ۲۷ بهمن همان سال اطلاعیه دیگری بر روی سایت کدال قرارگرفت و پذیرش نماد معاملاتی شلیا از فهرست اوراق بهادار پذیرفته شده در فرابورس ایران لغو گردید.

 ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ بعد از تقریبا ۳ سال که از توقف این نماد اطلاعیه پیام ناظر منتشر شد که به شرح زیر بود:

به اطلاع میرساند، با توجه به درج نماد معاملاتی شرکت مواد ویژه لیا (شلیا) در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران، خواهشمند است سهامداران محترم شرکت نسبت به تعیین کارگزار ناظر اقدام نمایند.

امروز چهارشنبه فرابورس ایران اطلاعیه بازگشایی نماد شلیا را منتشر نمود:

نماد معاملاتی شرکت مواد ویژه لیا (شلیا ۱) امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ برای اولین بار در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران گشایش می‌یابد. شروع سفارش‌گیری راس ساعت ۱۰: ۳۰ خواهد بود.

در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است:

۱) محدودیت حجمی خرید (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) جهت نماد معاملاتی شرکت مواد ویژه لیا (شلیا ۱) به میزان ۵.۰۰۰ سهم می‌باشد.

۲) همچنین ضروری است، سرمایه گذاران محترم به گزارش ارزش گذاری شرکت مذکور و نیز اطلاعات منتشره در سامانه کدال توجه فرمایند.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر