|
کدخبر: 197320

ثبت نام یارانه نقدی جاماندگان به کجا رسید؟

با این که وزارت کار اعلام کرده بود که جاماندگان یارانه نقدی و معیشتی می‌توانند ثبت‌نام درخواست خود را انجام دهند، اما درگاه‌های ثبت‌نام سامانه حمایت معیشتی بسته شده و افرادی که یارانه‌بگیر هستند فقط می‌توانند وضعیت خود را مشاهده کنند.

اقتصاد ثبت نام یارانه نقدی جاماندگان به کجا رسید؟

از خرداد امسال و با تصویب هیات وزیران قرار شد که به متقاضیان دریافت یارانه‌ نقدی و معیشتی فرصتی داده شود تا ثبت‌نام کنند.

تاکید رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روی کمک به معیشت خانوارها بحث ثبت‌نام از جاماندگان یارانه را داغ کرد.

چند روز قبل پیگیری‌ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاکی از این بود که متقاضیان دریافت یارانه نقدی و معیشتی می‌توانند مراحل پیش ثبت‌نام را انجام دهند.

همچنین در خصوص روش ثبت‌نام نیز گفته شد که افراد باید به سامانه حمایت معیشت به آدرس «https://hemayat.mcls.gov.ir/» مراجعه کنند. افراد باید در این سامانه روی گزینه «ثبت خانوار جدید» کلیک کنند و اطلاعات خود را وارد کنند تا پیش ثبت نام انجام شود.

اما به نظر می‌رسد پس از انتشار این خبر و وقتی متقاضیان زیادی برای ثبت‌نام به این سامانه مراجعه کرده‌اند درگاه‌های ثبت‌نام بسته شده و افرادی که یارانه‌بگیر هستند فقط می‌توانند وضعیت خود را مشاهده کنند.

منبع: تجارت نیوز
  • کامران فلاحی منش ارسالی در

    سلام من معیشتی نمیگیرم نه خانه دارم نه ماشین بیکار به قران این طلمه همسایه من ملیاردر هست مغازه داره میگیره من بیکار نه هوارررررررززز

  • حمید ارسالی در

    اونایی که حقشون نیست میگیرن مایی که تا د هم ماه بیشتر پول نداریم نمیتونیم دریافت کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    اخه عراق به این کوچیکی یک چاه نفت داره ح قوق کارگرانش بیش از ماست ما که کشورمون ه مه جاش طلاست باید کلی فقیر وبیچاره داشته باشیم خدایش انصاف نیست هشت سال جنگیدند دارند خون این شهدا را پامال نکنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها