|
کدخبر: 195650

این سهام امروز بالاترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های فروسیلیس ایران، بهنون ایران و موتوژن در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پخش هجرت، فرابورس ایران و صنایع فولاد آلیاژی یزد در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اقتصاد این سهام امروز بالاترین رشد را داشت

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲۵هزار و ۵۵۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۷۵هزارواحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۱۲میلیارد و ۳۴۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۱هزار و ۴۳۳میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۳۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فروسیلیس ایران، بهنون ایران و موتوژن بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، مبین انرژی خلیج فارس و فیبر ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۴میلیارد و ۵۴۷میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۵۱۳میلیارد تومان در ۶۳۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۱۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۷۲۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پخش هجرت، فرابورس ایران و صنایع فولاد آلیاژی یزد بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و صنعتی دوده فام بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها