|
کدخبر: 192208

بررسی برنامه وزرای پیشنهادی نفت و نیرو در مجلس

رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی نفت و نیرو در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

اقتصاد بررسی برنامه وزرای پیشنهادی نفت و نیرو در مجلس

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون برای بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نیرو و نفت در این کمیسیون، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ۱۰ صبح امروز آقای محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون حضور پیدا می کند و برنامه های خود را برای این وزارتخانه برای نمایندگان تشریح می کند.

وی با اعلام اینکه ساعت ۲ بعداز ظهر امروز نیز آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون حضور خواهد یافت و برنامه های خود را برای نمایندگان تشریح خواهد کرد، ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا سایر وزرا نیز به کمیسیون آمده و برنامه های خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کنند.

نماینده اندیمشک در مجلس با بیان اینکه مجلس احتمالاً امروز تا ساعت ۱۰ جلسه علنی داشته باشد، عنوان کرد: پس از آن وزرای پیشنهادی در مجلس حضور خواهند یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ و برنامه های خود را تشریح می کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه پس از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس آغاز خواهد شد، اظهار داشت: پس از جمع بندی برنامه وزرا در کمیسیون های تخصصی مجلس، هر کمیسیون درباره وزرای مربوط به آن کمیسیون گزارشی را تدوین و در صحن علنی پارلمان قرائت خواهد شد.

حسنوند تصریح کرد: آقایان محرابیان و اوجی برنامه های خود را برای تصدی وزارت خانه های نیرو و نفت به کمیسیون انرژی ارائه داده اند که در حال بررسی آن هستیم و امروز نیز برای رفع ابهامات و پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور پیدا می کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها