|
کدخبر: 191656

رمزارز در آمریکا قانونی می شود؟

بعد از رد شدن اصلاحیه مربوط به مالیات رمزارزها در سنای آمریکا فعالان بازار کریپتو سعی دارند آمریکا را مجبور به قانونگذاری کنند.

اقتصاد رمزارز در آمریکا قانونی می شود؟

بعد از این که قانونی شدن زیرساخت ها در سنای آمریکا رد شد، فعالان بازار رمزارز رمزارز در آمریکا سعی دارند به هر صورت این قانون را در این کشور تصویب کنند، در آخرین تلاش ها خالق اتریوم و کاردانو قانون گذاران آمریکا را فسیل های زنده خوانده و گفته قصد دارد علیه آنان تظاهرات برگزار می‌کند.

پس از آنکه اصلاحیه مربوط به مالیات رمزارزها در سنای آمریکا رای نیاورد، «چارلز هاسکینسون» خالق رمزارزهای کاردانو و اتریوم اعلام کرد که یک راهپیمایی اعتراضی در واشنگتن دی سی برگزار می‌کند.

هاسکینسون در توئیتی نوشت: به زمان برگزاری راهپیمایی در واشنگتن دی سی فکر می‌کنم. می‌خواهم چند تماس تلفنی بگیرم. بعدا اطلاعات بیشتری منتشر می‌کنم.

تعدادی از سناتورهای آمریکایی برای ایجاد شفافیت در بخش مربوط به رمزارزها در لایحه زیرساخت‌ها اصلاحیه‌ای ارائه کردند که برای الحاق آن به لایحه باید تمام سناتورهای حاضر در جلسه با آن موافقت می‌کردند.

اما ریچارد شلبی سناتور جمهوریخواه آلاباما تنها فردی بود که با آن مخالفت کرد. وی وعده داد که در صورتی که سنا با افزایش ۵۰ میلیارد دلاری بودجه نظامی موافقت کند، او نیز با اصلاحیه مالیات بر رمزارزها موافقت می‌کند. اما برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت با درخواست وی مخالفت کرد.

هاسکینسون قانونگذاران آمریکا را «فسیل‌های زنده» نامیده است.

 

منبع: بازار

ارسال نظر